Onkohan kellään tietoa tai vinkkiä miten helpoiten saisi 125 Rebeliin vähän enemmän potkua...isompi pääsuutin olisi jo hommattu (110) mutta pakokäyrissä näkyisi olevan oikein kunnon "hengityksen estot"! Sopiikohan vanhemman 125CB:en käyrät Rebeliin? Onko kokemuksia?
Honda Rebel
15
13188
Vastaukset
- kaasari
moi!
mietit miten tehoja rebeliin...no ostat multa
125cb:n pakokäyrät,kaasarit ja kurkut!
käsittääkseni se sun vehje on just kuristettu
pakoputkilla...ja yx pieni kaasari! ei tuu kesää!
pistä mulle mailia ja laita honda kulkeen!- Eki
Paljonkohan tollanen paketti mahtas maksaa? Onko ne käyrät, kaasarit ja kurkut miten vanhasta CB:stä? Tuleeko äänenvaimentimia mukaan? Minkä kokoset nuo kaasarit ovat? Missäpäin suomea ovat?
- zorro
Niin paljonko pyydät noista yhteensä? Ja sopiiko siis tuohon Rebeliin? Laita mailiosoite tänne.
- henkka933
mikä hinta ois noille kaasareille ja kurkuille??? minkälainen vaijeri pitää olla? ja kaasareiden koko ja merkki?
- annntsa
paljonko pyytäisit tost pakokäyrist ja kaasareista ja kurkuista ?? varmaa ostaisin samantien ! :)))
- henkka933
annntsa kirjoitti:
paljonko pyytäisit tost pakokäyrist ja kaasareista ja kurkuista ?? varmaa ostaisin samantien ! :)))
kuule ostat multa kokonaan läpi käydyn ja aika hyvin piristetyn rebelin 1500e siihen on kaasari vaihettu ja silvertailin tehoputket yms yms.. kuvia saat ku annat spostis ja soittele tässä on puh. 0407727598
Itselläni on tuollainen CB125T, ja kaverilla oli joskus tuo Rebel, kyseltiin asiasta niin tosiaan eroina on se että rebelissä on vaan yksi kaasari, pienemmät pakoputket ja NOKKA-AKSELI on erilainen, eli venttiilien ajoitus on säädetty erilaiseksi, varmaan juuri jotta toimisi hyvin tuolla yhdellä kaasarilla ja tehot vähenisi, mutta vääntö säilyisi hyvänä. En osaa sanoa miten toimisi ihan vaan kun hankkisi CB:n kaasarit ja imukaulat, ja paremmat pakarit.
- turo
saako rebeliin viritys osaa esim isompia sylintereitä.
- joopelis
turo kirjoitti:
saako rebeliin viritys osaa esim isompia sylintereitä.
Rebeliin menee suoraan 250cc rebelin pytyt ja kannet. Mutta jos ei noin radikaalia viritystå halua, niin isommalla kaasarilla, tehareilla ja kannen avarruksella menee varmaan sen 125km/h Tosin nuokin maksaa niin paljon, kaasari sen satasen ja putket 400 ja tuo kannen koneistaminen virtaavammaksi sen 200-300€ että ei mitwenkään halpaa lystiä tuon virittäminen. Tosin pakkohan sitä on vähän satsata :)
- rebelin omistaja
niin ja on mulla isompi suutinkin et jaksais ees vähän. rebeli on semmonen pikku customi et ei sillä oo tarkoituskaan hurjastella mut kyllä mä pääsen sil vaan 120km/h. serkun kans alamäkeen 135km/h :D tehoa sais olla lisää mutta pitää oottaa et saa isomman... (huom jos tehoo on saatava kannattais hommata 2x125cc sylinterii ja tupla kaasari. nimittäin 250 on ihan saman näköinen kuin 125 ammatti miehetkin on erehtynyt myös poliisi:D )
- Cotton
rebelin omistaja kirjoitti:
niin ja on mulla isompi suutinkin et jaksais ees vähän. rebeli on semmonen pikku customi et ei sillä oo tarkoituskaan hurjastella mut kyllä mä pääsen sil vaan 120km/h. serkun kans alamäkeen 135km/h :D tehoa sais olla lisää mutta pitää oottaa et saa isomman... (huom jos tehoo on saatava kannattais hommata 2x125cc sylinterii ja tupla kaasari. nimittäin 250 on ihan saman näköinen kuin 125 ammatti miehetkin on erehtynyt myös poliisi:D )
Mistä saa ostaa/tilaa suutinta ja minkä kokoinen kannattaa hankkia ??
- ^^mige90^^
Cotton kirjoitti:
Mistä saa ostaa/tilaa suutinta ja minkä kokoinen kannattaa hankkia ??
kahta isompi suutin ni jaksaa mennä jo hyvin siitä isompi ei juuri kannata ottaa..
- rebelin omistaja
minulla ainakin on leikattu putket sirkelillä lyhyemmäks silleen että änkkärit lähti pois. äänet ei muistuta enään mikroaaltouunia eikä ole tukkoisan kuuloinen.parantaa ihan pikkuisen tehoa(tulee halvaks ja näyttää muuten hyvältä)
- Cotton
Moro, ostin kans Rebulin ja vähän samanlaisia ongelmia... kerro mulle jos jotain apua löytyy
- Nuori Raksa
Mitään tietoa mistä sen 2x125cc pytyn saa hankittua? taikka kaasarit? (katton googleasta ny)
'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889