Mieheni on neitsyt horoskoopilta ja hän suuttuu kovin helposti pienistäkin asioista. Esimerkiksi eilen hän oli käynyt kaupassa ja olin pyytänyt ostamaan itselleni muiden ostosten lisäksi myös deodoranttia. Kun hän tuli kotiin hän purki osan kauppaostoksista jonka jälkeen minä purin sitten loput. Illalla myöhemmin hän kysyi että miksen ollut laittanut deodoranttia vessan peilikaappiin. Vastasin että minä luulin hänen laittaneen sen sinne, kun en ollut nähnyt kauppakasseissa deodoranttia. No siitähän tuli sitten ihan kamala huuto, hän huusi kurkku suorana ettei tarvitse häntä syytellä. Ja sitten kamalat huudot vielä siitä että kuinka minun juttujen takia aina saa kärsiä. Loppujen lopuksi hän paiskasi makuuhuoneen oven kiinni ja meni yöunille. Tällaisista pikkuasioista hän tosiaan suuttuu vähän väliä, ja niinkuin tällekään asialle mä en olis voinut tehdä yhtään mitään. Kun en tiedä miksi se deodorantti oli kadonnut ja minne... Ja itse yleensä kuuntelen vain kiltisti suu kiinni kun hän pauhaa, vaikka se muhun koskeekin.:(
Suuttuu helposti
2
946
Vastaukset
- Neitsytnainen
Neitsytmies suuttuu asioista, joissa huomaa, ettei olekaan täydellinen. On vaikea myöntää omia virheitään ja siitä lapsellinen kiukuttelu. Mykkäkoulu ihan normaalia noissa tilanteissa. Kestämistä vaan siihen suuntaan!
- nussukka
minä olen neitsytnainen ja itselläni tuollaista kiukuttelua tapahtuu silloin kun minulla on huolia ja pinna on kireällä. silloin saatan takertua pieniin asioihin ja tehdä kärpäsestä härkäsen. sulkeudun ja puran huonon oloni noin. joskus meillä tulee mieheni kanssa myös tuollaisia tilanteita kun kyseessä on pelkkä väärinkäsitys, tai jos minuun kohdistuu arvostelua.olen kyllä joskus pikkumainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289