Hei, onko täällä ketään, joka olisi saannut siirron luokanopettajaopintojen aikana toiseen yliopistoon? Itse olen hakenut siirtoa tänä vuonna Jyväskylään ja mietin, onkohan minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä sisään ilman kandia, vaikka jyväskylässä niin kuin monessa muussakin laitoksessa on siirronhakuperusteena kandin tutkinto. Tiedän, että Jyväskylään on kamala tunku muutenkin, mutta yrittänyttä ei laiteta. Olisi kiva tietää, onko jollakin onnistunut siirto okl:sta toiseen ennen kandia?
siirto toiseen okl
aino.
2
721
Vastaukset
- ope täällä
Olen valmistunut J-kylästä muutama vuosi sitten. Tuolloin ehdottomana ehtona siirroille oli POM-opinnot (peruskoulussa opetettavat monialaiset opinnot) tai monialaiset kuten niitä usein kutsutaan.
- aino.
Kiitos sinulle vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849