Moro
Olen mökilleni hankkinut A-Linkin Wnap:n joka tukee mokkuloita. Tarkoitukseni on sen avulla luoda sinne langaton verkko ja kytkeä siihen myös videovalvonta. Koti olosuhteissa olen onnistunut hienosti luomaan verkon ja saanut kuva yhteydenkin toimimaan (kamera on ip-kamera). Ongelmana vain on se, että miten saan siihen yhteyden etäältä ? Pitääkö siellä päässä olla kone vai toimiiko ilman konetta (Wlanihan toimii ilman kytkettyä konetta reitittimeen)?
Ilmeisesti joku vpn -yhteys tai muu pitäisi luoda, mutta mikä olisi helpoin ohjelma tai putki ?
Kiitos avusta jo etukäteen !
A-Link WNAP + mokkula ja etäyhteys siihen.
4
1356
Vastaukset
- A_to_B
toki toimii ilman mitään lisäkkeitä, mutta mitä se silloin reitittää?
- Että silleen
Ajattelin että sitä videokuvaa voisi seurata etäältä. Tarkoitus olisi saada tuolla paketiila Wlani sinne ja kuvayhteys etäälle :)
- isee video
Että silleen kirjoitti:
Ajattelin että sitä videokuvaa voisi seurata etäältä. Tarkoitus olisi saada tuolla paketiila Wlani sinne ja kuvayhteys etäälle :)
Jos siellä on jo ip kamera, sitten laitat siihen laitteen asetusvalikoissa käyttöön DDNS palvelun.
Jos taasen kameraa ei ole, katoppa Http://www.espoontalovaruste.palvelee.fi
iSee video voisi päästää kaikesta säätämisen tarpeesta.
- jv
Jos tiedät kameran ip-osoitteen ja kirjoitat sen selaimen url kenttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797