Mihin kannattaisi lähteä?
Kannattaako mennä vaikkapa Espooseen ja maksaa asunnosta paljon, vai mennä Ouluun ja säästää asumisessa?
Onko kouluilla mitään huomattavia eroja?
Tampere, Espoo vai Oulu?
6
1132
Vastaukset
- arkyo
Tulevaisuudessa erot paikkojen välillä kasvavat. Suuri osa yliopistoille varatuista rahoista menee Aalto-yliopistolle. Suosittelen valitsemaan Espoon.
- paluumuuttaja
koulut hyvät ja monipuoliset kaiken ikäisille.julkinen liikenne pelaa kutakuinkin,palvelut hyvät ja asuminen halvempaa kuin etelä-suomessa.
- Narkkitehti
Opetuksen taso on kaikissa yhtä hyvä, asuinkustannusten takia kannattaa valita Tampere (Hervanta) tai Oulu. Jos puolestaan haluat päästä suomalaiseen arkkitehtien piiri pieni pyörii -kerhoon mukaan, niin ei muuta kuin kilpailemaan Aalto-yliopiston paikoista.
- oulunosaaja
täällä on monipuolisesti opiskelumahdollisuuksia ja halvemmalla hyvätasoista asumista kuin etelä-suomessa.
- Diplomityöntekijä
Vaikea arvioida eri yliopistoja, kun kokemusta on karttunut vain Espoosta. Melkein uskallan veikata, että mihinkään näistä arkkitehtikouluista ei noin vain "lähdetä" - mihin tahansa näistä voi toki päästä. Juuri tällä perusteella itse suosittelisin Oulua - sinne pääsy kun on pääsääntöisesti ollut helpointa.
- kiivi<3
Itse valitsisin Tampereen tai Espoon. Käsittääkseni Oulun kouluissa on paljon homeongelmia joten sinne en lähtisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882