millä ihmeellä kurahousut saa pestyä puhtaiksi?mitä ainetta/tekniikkaa kannattaa käyttää?
millä kurahousut puhtaiksi?
7
4100
Vastaukset
- tarja
ja sinällään vissiin myöhäinen ohje,että heti käytön jälkeen huuhtelen hyvin,en siis anna lian kuivaa.Ja pesenpä silloin tällöin ihan koneessakin 30-40 asteessa.
- 3:n äiti
Tavallinen pyykkipulveri ja 60 asteinen pesu. Tulee keltaisistakin kurareista taas keltaisia. Se Rukan kurareille suositeltu 30 astetta ei riitä kuin huuhtomaan enimmät hiekat pois.
Meillä oli tytön kurahousut niin likaiset, että harkitsin jo roskiin heittämistä, kun ei mikään konsti tuntunut tehoavan. Vielä ennen roskiin heittämistä päätin kokeilla sitä 60 asteista pesua, ja tosiaan kannatti.- Kurikset kunnossa
Se 60 asteinen pesu saattaa tehota, jos kurikset on likaiset ja mutaiset oikein kunnolla. On vaan huono puoli liian kuumassa pesussa, että kuriksien saumat alkavat revetä.
Minullakin oli yhdet turkoosit kurahaalarit todella likaiset. Kun ei kurahaalarit lähteny puhtaaksi 40 asteessa, niin ilman harkintaa lähti ja lenti kurikset roskiin. Sielläpähän saavat maata likaisina kaatopaikalla.
- Lilla
Cif eli vanha Vim ainakin puhdistaa hyvin kuravaatteet jos ei pyykkikoneella saa puhtaaksi.
- hele
on vaan se huono puoli että se vaikutta saumoihin,liika lämpö....
- tintti
Olen itse käyttänyt homcaren 40:60 ainetta. Purkki sinänsä on kallis mutta erittäin riittoisa ja ei vaurioita materiaaleja. Veden pitää olla ainakin 40 asteista jotta aine vaikuttaa. Tosi hyvä aine moneen asiaan.... Kokeile!
- alex
Hyvä äidit.. Ei ihme kun lastenne kurikset ovat kohta paskana. Ensin vähän voimakkaita pesuaineita ja sitten 60 ast. pesuun, jota useammat muovilaadut, joista nykyajan paskat kurikset tehdään, eivät kestä. Kirppiksillä sit näkee kun on vähän pesukoneessa pesty ja hintapyyntö sama kun kaupassa uusien. Voi ####
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750