Olin viikonlopun porukoilla ja sorruin sitten taas vaihteeks mussuttamaan/hankkimaan karsua ja siinä yönä meni
.7leipää,annos ruokaa
.1,4KG karkkia!!
-välissä koitin vähän kakoa ja sit viellä kun oli kamala vapina rupesin taas syömään...-.-
.2leipää ja päällisiä ja lopuks viellä mussutin tomaatteja sängyssä,voi APUA! mä oon aivan kamala sekopää ihminen!,piti n iin olla syömättä kun ihan vähän vaan ja ei mä vedän kun norsu!
Se häpeä kun porukat aamulla ktajus et joo on taas hävinny safkaa, ja mä turvonneena valaana nukkumas kolmeen päivällä :P.. Ihan kamalaa
Hohhoh..taas
,.,.,..
1
388
Vastaukset
- mursuvaan..
Oli sit pakko lähteä sielt kotiin kun häpesin itteäni niin paljon.. ja sitten kotimatkalla mietin ostan pahaan oloon laatikon bissee ,mut ei kaupassa taas kontrolli katos ja kori täyteen mättöä.!!!Ei niin mitään järkee, himassa taas muheltelua ja pahaan olooon asti,,,.,..,. Aijai ja lisää kaivattua häpeetä,tästä on taas hyvä jatkaa alamäkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621