Olin viikonlopun porukoilla ja sorruin sitten taas vaihteeks mussuttamaan/hankkimaan karsua ja siinä yönä meni
.7leipää,annos ruokaa
.1,4KG karkkia!!
-välissä koitin vähän kakoa ja sit viellä kun oli kamala vapina rupesin taas syömään...-.-
.2leipää ja päällisiä ja lopuks viellä mussutin tomaatteja sängyssä,voi APUA! mä oon aivan kamala sekopää ihminen!,piti n iin olla syömättä kun ihan vähän vaan ja ei mä vedän kun norsu!
Se häpeä kun porukat aamulla ktajus et joo on taas hävinny safkaa, ja mä turvonneena valaana nukkumas kolmeen päivällä :P.. Ihan kamalaa
Hohhoh..taas
,.,.,..
1
376
Vastaukset
- mursuvaan..
Oli sit pakko lähteä sielt kotiin kun häpesin itteäni niin paljon.. ja sitten kotimatkalla mietin ostan pahaan oloon laatikon bissee ,mut ei kaupassa taas kontrolli katos ja kori täyteen mättöä.!!!Ei niin mitään järkee, himassa taas muheltelua ja pahaan olooon asti,,,.,..,. Aijai ja lisää kaivattua häpeetä,tästä on taas hyvä jatkaa alamäkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671