Klindagol 300mg kapseli sisältää tuota ainetta. Wikipedian mukaan sitä voidaan käyttää aknen hoitoon. Onko kukaan koskaan kokeillut?? Clindoxyl geelissä on tuota ainetta myös.
muutama kohta tuoteselosteesta jonka löytää googlettamalla.
Mikä on valmisteen käyttötarkoitus?
Klindagol kapselit on tarkoitettu vakavien bakteeritulehdusten hoitoon.
Mitä haittavaikutuksia lääke voi aiheuttaa?
Useimmilla lääkkeillä on haittavaikutuksia. Seuraavia haittavaikutuksia on havaittu:
Vatsavaivat, pahoinvointi, oksentelu, ripuli, ruokatorvitulehdus, ihottuma tai kutina. Jos jotkut
näistä ovat voimakkaita, kerro tästä heti lääkärillesi. Jos ilmenee vaikeaa tai veristä ripulia,
lopeta lääkkeen otto ja ota yhteys välittömästi lääkäriin.
Antibiooteille allergisilla potilailla saattaa ilmetä rohinaa tai hengenahdistusta, kurkkukipua,
kuumetta, kasvojen tai kurkun turpoamista, ihon tai silmänvalkuaisten keltaisuutta. Jos
yliherkkyysreaktioita ilmaantuu, lopeta lääkkeen ottaminen ja kerro asiasta heti lääkärillesi.
Joitakin muutoksia veressä tai maksan toiminnassa voi Klindagol-hoidon aikana ilmetä.
Säännöllisiä veri- ja/tai virtsapysymisestä normaalina.
Paljon haittavaikutuksia, mutta ne kaikki ainakin itselleni vittumaisimmat (hiustenlähtö ja yliherkkyys uv-säteilylle) puuttuvat jotka tuntuu olevan jokaisessa akneen tarkoitetussa reseptilääkkeessä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Klindamysiini
Klindamysiini ???
georgebest
0
765
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242