USKONTOJEN UHRIT TIETOA YSTÄVÄLISESTI

TIETOA ....

Tulokset 1 - 10 noin 449 000 osuman joukosta haulle uskonnon uhrit. (0,16 sekuntia)
Hakutulokset

1.
Uskontojen uhrien tuki UUT ry
Uskontojen uhrien tuki UUT ry auttaa uskonnollisissa yhteisöissä vaikeuksiin joutuneita ja heidän läheisiään.
www.uskontojenuhrientuki.fi/ - Välimuistissa - Samankaltaisia
Omat kokemukset
Syntynyt helluntailaiseksi
Uskonyhteisöt
Ahdistava uskonto

Mistä apua
Joukkoitsemurhat
Maitobaari
UUT
Lisää tuloksia kohteesta uskontojenuhrientuki.fi »
2.
Omat kokemukset
Uskontojen uhrien tuki UUT ry auttaa uskonnollisissa yhteisöissä vaikeuksiin joutuneita ja heidän läheisiään.
www.uskontojenuhrientuki.fi/omat-kokemukset-uskonyhteisossa - Välimuistissa - Samankaltaisia
3.
Uskontojen uhrit - Uskonnot ja uskomukset - Suomi24.fi
Keskustele erilaisten uskontojen kielteisistä vaikutuksista ja kerro, miten niistä selvisit. admata on Uskontojen uhrit -palstan sheriffi ...
keskustelu.suomi24.fi/debate/4018 - Välimuistissa - Samankaltaisia
4.
Uskontojen uhrit | Aamusydämellä
Vasta kymmenen vuoden kuluttua hän pystyi ymmärtämään olleensa uhri. Hänen toipumisensa kannalta keskeistä oli vertaistuki, jota hän sai Uskontojen Uhrien ...
aamusydamella.yle.fi/node/73 - Välimuistissa - Samankaltaisia
5.
Uskontojen uhrien tuki – Wikipedia
Uskontojen uhrien tuki UUT ry on vuonna 1987 perustettu ja vuonna 1993 rekisteröity sitoutumaton yhdistys, jonka tavoite on tukea uskonnollisissa ...
fi.wikipedia.org/wiki/Uskontojen_uhrien_tuki - Välimuistissa - Samankaltaisia
6.
Jos minä saisin päättää » Uskontojen uhrit / Blogit / Taloussanomat
25. maaliskuu 2009 ... On hirvittävää, että uskonnon tuputtaminen aloitetaan jo lapsena. Järkyttävää siinä on myös se, että valtio ja yhteiskunta ovat siinä koko ...
blogit.taloussanomat.fi/.../uskontojen-uhrit - Välimuistissa - Samankaltaisia
7.
Suomen mielenterveysseurakin vetoaa: apua uskontojen uhreille
96 kertoi Uskontojen uhrit ry:stä. Valitettava tosiasia, että se järjestö vie pienestä lahkosta suurempaan, vaikka siirto joillekin mormoneille yms. hyväksi ...
wwnet.fi/users/veijone/mieli.htm - Välimuistissa - Samankaltaisia
8.
Uskontojen uhrit
30. maaliskuu 2010 ... Leevi Laitinen- lapsisaarnaaja Leevi Laitisesta on ollut parina viime viikkona paljon kirjoituksia lehdissä. Syynä on vasta tällä viikolla ...
periferia1.forumotion.com/...uskonto.../uskontojen-uhrit-t281.htm - Välimuistissa
9.
Iltalehti kyselee uskonnon uhrien perään - Hakomajan Foorumi
5. huhtikuu 2010 ... Hakomaja.net - Tietoa vanhoillislestadiolaisuudesta, apua lestadiolaisen uskon kanssa kamppaileville ja uskonto aiheen käsittelyä ...
www.hakomaja.net/.../10903-iltalehti-kyselee-uskonnon-uhrien-peraeaen - Välimuistissa
10.
Uskontojen uhrit on Keskustelu | Suomi24.fi | BoardReader
Forum overview for "Uskontojen uhrit" forum on Keskustelu | Suomi24.fi - http://www.suomi24.fi.
boardreader.com/fp/...fi.../Uskontojen_uhrit_8945766.html - Välimuistissa

1

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhri maa

      Tulokset 1 - 10 noin 2 640 osuman joukosta haulle mielivalta lapsi perheille. (0,57 sekuntia)

      Tarkoititko: mielivalta lapsiperheille
      Hakutulokset

      1.
      Viranomaisten mielivalta kasvaa: Väkisin huostaanotettujen lasten ...
      22. maaliskuu 2010 ... Huostaanottoja, joita vastustivat joko vanhemmat tai lapsi itse, .... Kyllä mä tiedän perheitä , joissa vanhemmat ovat luovuttaneet ja ...
      kaksplus.fi/keskustelu/t1681671 - Välimuistissa
      2.
      Viranomaisten mielivalta kasvaa: Väkisin huostaanotettujen lasten ...
      22. maaliskuu 2010 ... Kyllä mä tiedän perheitä , joissa vanhemmat ovat luovuttaneet ja suostuneet ... että lapsi on otettu pois vanhemmiltaan - jopa ilman syytä . ...
      kaksplus.fi/keskustelu/t1681671,25 - Välimuistissa
      3.
      Poliittinen jeesustelu lapsi- ja perhepolitiikan ympärillä saa nyt ...
      18. huhtikuu 2010 ... ”Olen suojannut ihmisiä, siis heidän henkilöllisyyttään, sillä vanhemmat, lapset ja perheet pelkäävät viranomaisten kouhotusta. Mielivaltaa. ...
      anupalosaari.blogit.uusisuomi.fi/.../poliittinen-jeesustelu-lapsi-ja-perhepolitiikan-ymparilla-saa-nyt-loppua/ - Välimuistissa
      4.
      Mielivaltainen vallankäyttö ala-asteen koulussa » Itä-Vantaa ...
      10. marraskuu 2009 ... Kaikille hyvää pikku joulun odotusta, pitäkää puolenne oikeuksissanne, mielivalta on ehkäistävä ja perheiden ja lasten oikeudet on ...
      www.vantaansanomat.fi/Yhteiso/Keskustelupalstat/.../Mielivaltainen.../60
      5.
      Jyväskylän asennevammainen lastensuojelu - Biovanhemmat - Äidit ja ...
      Olen suojannut ihmisiä, siis heidän henkilöllisyyttään, sillä vanhemmat, lapset ja perheet pelkäävät viranomaisten kouhotusta. Mielivaltaa. ...
      keskustelu.suomi24.fi/node/8899538 - Välimuistissa
      6.
      Kuka valvoo huostaanoton mielivaltaa? - Sivu 2 - Iltalehden ...
      10 viestiä - Viimeisin viesti: 29. huhtikuu 2007
      Kyllä se lapsen sisäinen eheytyminen tapahtuu tässä ydinperheessä, ... Poliittisin keinoin pitäisi auttaa perheitä, jotka ovat pystyneet ...
      portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=12522&page=2
      Lisää keskustelutuloksia
      7.
      Yhteiskuntakriittinen feministi: Rouvaliigat mestaroivat perheitä
      Rouvakoplat kun ovat varmoja siitä, että lapset eivät puhu rehellisesti omasta ... mutta meikäläisen lastensuojelun mielivallan oloissa sosiaalityöntekijät ...
      kaisaruokamo.blogspot.com/.../rouvaliigat-mestaroivat-perheita.html - Välimuistissa
      8.
      Perheklubi • katso viestiketjua - KELAN mielivalta
      1 viesti - 1 kirjoittaja
      KELAN mielivalta. Viesti Kirjoittaja iskä » Ma Loka 27, 2003 8:07 pm ... tärkeämpi toimenpide,kuin perheiden hyvinvointi ja lasten tasapainoinen elämä. ... Esittelyt ja Ystävähaku), Esittelyt, Ystävähaku, Testikansio, Lapset ja lasten ...
      perheklubi.net/viewtopic.php?f=13&t=12181&p... - Välimuistissa
      Lisää keskustelutuloksia
      9.
      Keskustelu
      Kun halusimme lapsen asperger-tutkimuksiin se kiellettiin. ... Suomessakin on perheitä, joissa on jouduttu viranomaisten mielivallan alle. ...
      www.peda.net/veraja/vep/keskustelu?vp...m_id... - Samankaltaisia
      10.
      Lapset median huostassa - UTUonline - Turun yliopiston verkkolehti
      31. maaliskuu 2010 ... Lapset pystyvät arvioimaan omaa sairaalahoitoaan ... viranomaisia syyttäen heitä harkintavallan väärinkäytöstä, jopa mielivallasta. ... Kuten yleisemminkin lapsiperheille ja lapsille tarkoitettujen palvelujen piirissä ...
      www.utuonline.fi/sisalto/.../Lastensuojelu_ja_media10.html - Välimuistissa

      Tarkoititko: mielivalta lapsiperheille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe