eli kysyn et onko kenelläkää tuntunu kivuttomia"supistuksia"/kiristävää tunnetta vatsalla han alussa?itellä ollu jo pian plussauksen jälkeen muutamia ja tietty pelkään et kesken tää raskaus menee.mitää vuotoja ei oo kylläkään onneks ollu ja tosi harvoin noita tuntemuksia on.voiko joku emätintulehdus tai hiivatulehdus aiheuttaa niitä,oon kyl lukenu et voi mut onko kenelläkää omakohtaista kokemusta asiasta?vai onko uudelleensynnyttäjällä joskus vain nii supisteluherkkä kohtu että tuntuu jo näin varhaisessa vaiheessa vai onkohan nämä nyt iha jotai muuta ku supistuksia..kenties ilmavaivoja :D kaikesta sitä kans pitää repiä ressiä mut ku tää vauva vaa on nii toivottu ja parin kuukauen takaisen keskenmenon jälkeen on vaa nii hysteerinen näitten tuntemuksien kans ja aattelee het valmiiks et pieleen menee tämäki..aattelin neuvolaan soitella ja kysyä ja jos ne ottas jotai testejä tulehusten varalta.ja jos tän on tarkotus mennä kesken tälläkin kertaa ni ei kai sille mitää voi..mulla menossa nyt 6.rv.
supistuksia jo alkuraskaudessa?
3
3900
Vastaukset
- 23+5
kohdun kasvukipuja itselläni ainakin on ollut. Jos epäilet tulehdusta niin lekuriin.
- mamma pian 3:lle
...supistellu vkosta 10 alkaen ja ihan selkeästi tuntuvia vieläpä. Ei ne kipeitä ole, mutta epämiellyttäviä. Vuotoa ei ole tullut. Joskus tuntuu että supistus kestää todella kauan, jopa puolikin tuntia. Toisinaan ne menee muutamassa sekunnissa ohi. Neuvolan ohje on ollut vain, että pitää ottaa rauhallisesti. Ja jos jatkuu tai alkaa sattumaan, niin sitten lääkäriin. Ai niin, ja pissakokeeseen passittivat. Viimeksi viljely oli puhdas, mutta joskus virtsatieinfektio on oireeton, ja se kuulemma aiheuttaa supisteluja myös. Mulla nyt rv 17 menossa. Ihan alussa, eli noilla sun viikoilla mullakin tuntui painetta ja kiristystä alamahassa. Mutta hyvin on vaavi pysynyt vauhdissa mukana, ja kasvaa kohisten! :)
Voimia ja kaikkea hyvää sinulle! - äippäx4
mamma pian 3:lle kirjoitti:
...supistellu vkosta 10 alkaen ja ihan selkeästi tuntuvia vieläpä. Ei ne kipeitä ole, mutta epämiellyttäviä. Vuotoa ei ole tullut. Joskus tuntuu että supistus kestää todella kauan, jopa puolikin tuntia. Toisinaan ne menee muutamassa sekunnissa ohi. Neuvolan ohje on ollut vain, että pitää ottaa rauhallisesti. Ja jos jatkuu tai alkaa sattumaan, niin sitten lääkäriin. Ai niin, ja pissakokeeseen passittivat. Viimeksi viljely oli puhdas, mutta joskus virtsatieinfektio on oireeton, ja se kuulemma aiheuttaa supisteluja myös. Mulla nyt rv 17 menossa. Ihan alussa, eli noilla sun viikoilla mullakin tuntui painetta ja kiristystä alamahassa. Mutta hyvin on vaavi pysynyt vauhdissa mukana, ja kasvaa kohisten! :)
Voimia ja kaikkea hyvää sinulle!kiitos vastauksista,mieli on jo paljo rauhallisempi.tänään noita supisteluja tms ei oo tullu ollenkaan onneks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952