supistuksia jo alkuraskaudessa?

äippäx4

eli kysyn et onko kenelläkää tuntunu kivuttomia"supistuksia"/kiristävää tunnetta vatsalla han alussa?itellä ollu jo pian plussauksen jälkeen muutamia ja tietty pelkään et kesken tää raskaus menee.mitää vuotoja ei oo kylläkään onneks ollu ja tosi harvoin noita tuntemuksia on.voiko joku emätintulehdus tai hiivatulehdus aiheuttaa niitä,oon kyl lukenu et voi mut onko kenelläkää omakohtaista kokemusta asiasta?vai onko uudelleensynnyttäjällä joskus vain nii supisteluherkkä kohtu että tuntuu jo näin varhaisessa vaiheessa vai onkohan nämä nyt iha jotai muuta ku supistuksia..kenties ilmavaivoja :D kaikesta sitä kans pitää repiä ressiä mut ku tää vauva vaa on nii toivottu ja parin kuukauen takaisen keskenmenon jälkeen on vaa nii hysteerinen näitten tuntemuksien kans ja aattelee het valmiiks et pieleen menee tämäki..aattelin neuvolaan soitella ja kysyä ja jos ne ottas jotai testejä tulehusten varalta.ja jos tän on tarkotus mennä kesken tälläkin kertaa ni ei kai sille mitää voi..mulla menossa nyt 6.rv.

3

3900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23+5

kohdun kasvukipuja itselläni ainakin on ollut. Jos epäilet tulehdusta niin lekuriin.

• mamma pian 3:lle

...supistellu vkosta 10 alkaen ja ihan selkeästi tuntuvia vieläpä. Ei ne kipeitä ole, mutta epämiellyttäviä. Vuotoa ei ole tullut. Joskus tuntuu että supistus kestää todella kauan, jopa puolikin tuntia. Toisinaan ne menee muutamassa sekunnissa ohi. Neuvolan ohje on ollut vain, että pitää ottaa rauhallisesti. Ja jos jatkuu tai alkaa sattumaan, niin sitten lääkäriin. Ai niin, ja pissakokeeseen passittivat. Viimeksi viljely oli puhdas, mutta joskus virtsatieinfektio on oireeton, ja se kuulemma aiheuttaa supisteluja myös. Mulla nyt rv 17 menossa. Ihan alussa, eli noilla sun viikoilla mullakin tuntui painetta ja kiristystä alamahassa. Mutta hyvin on vaavi pysynyt vauhdissa mukana, ja kasvaa kohisten! :)

Voimia ja kaikkea hyvää sinulle!

• äippäx4
        mamma pian 3:lle kirjoitti:

...supistellu vkosta 10 alkaen ja ihan selkeästi tuntuvia vieläpä. Ei ne kipeitä ole, mutta epämiellyttäviä. Vuotoa ei ole tullut. Joskus tuntuu että supistus kestää todella kauan, jopa puolikin tuntia. Toisinaan ne menee muutamassa sekunnissa ohi. Neuvolan ohje on ollut vain, että pitää ottaa rauhallisesti. Ja jos jatkuu tai alkaa sattumaan, niin sitten lääkäriin. Ai niin, ja pissakokeeseen passittivat. Viimeksi viljely oli puhdas, mutta joskus virtsatieinfektio on oireeton, ja se kuulemma aiheuttaa supisteluja myös. Mulla nyt rv 17 menossa. Ihan alussa, eli noilla sun viikoilla mullakin tuntui painetta ja kiristystä alamahassa. Mutta hyvin on vaavi pysynyt vauhdissa mukana, ja kasvaa kohisten! :)

Voimia ja kaikkea hyvää sinulle!

kiitos vastauksista,mieli on jo paljo rauhallisempi.tänään noita supisteluja tms ei oo tullu ollenkaan onneks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe