Varasimme jo tammikuussa 10 päivän järjestetyn bussimatkan kesäkuuksi, mutta viime viikolla saimme kuulla, että matkamme on peruttu. Haluaisimme kuulla kokemuksia kaikilta, jotka ovat tehneet jonkun bussimatkan Kaliforniassa tai liikkuneet siellä omatoimisesti paikasta toiseen. Mitä matkanjärjestäjää voisitte suositella? Emme aio vuokrata autoa, mutta haluamme silti nähdä mahdollisimman paljon esim. Grand Canyon, Los Angeles ja Las Vegas. Lennot meillä on San Franciscoon ja sieltä myös paluu.
Bussimatkat Kaliforniassa ja lähistöllä
California Dreaming
1
683
Vastaukset
- paras vaihtoehto
Kannattaa melkein vuokrata auto, on helpointa. Oltiin viime marraskuussa 8 päivän reissulla ja nähtiin Los Angeles, Grand Canyon ja Las Vegas. San Francisco oli suunnitelmissa, mutta todettiin, ettei aika riitä. 10 päivän matkalle nuo neljä kohdetta on ehkä vähän liikaa, koska välimatkat ovat paljon pidempiä kuin luulisikaan! Tai sitten teille jää hyvin vähän aikaa nähdä noita kohteita...
Bussit kulkevat kai ok, mutta en tiedä miten esim. Grand Canyonille pääsee julkisilla. Las Vegasista sinne kyllä tehdään järjestettyjä 1-2 päivän retkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790