Varasimme jo tammikuussa 10 päivän järjestetyn bussimatkan kesäkuuksi, mutta viime viikolla saimme kuulla, että matkamme on peruttu. Haluaisimme kuulla kokemuksia kaikilta, jotka ovat tehneet jonkun bussimatkan Kaliforniassa tai liikkuneet siellä omatoimisesti paikasta toiseen. Mitä matkanjärjestäjää voisitte suositella? Emme aio vuokrata autoa, mutta haluamme silti nähdä mahdollisimman paljon esim. Grand Canyon, Los Angeles ja Las Vegas. Lennot meillä on San Franciscoon ja sieltä myös paluu.
Bussimatkat Kaliforniassa ja lähistöllä
California Dreaming
1
694
Vastaukset
- paras vaihtoehto
Kannattaa melkein vuokrata auto, on helpointa. Oltiin viime marraskuussa 8 päivän reissulla ja nähtiin Los Angeles, Grand Canyon ja Las Vegas. San Francisco oli suunnitelmissa, mutta todettiin, ettei aika riitä. 10 päivän matkalle nuo neljä kohdetta on ehkä vähän liikaa, koska välimatkat ovat paljon pidempiä kuin luulisikaan! Tai sitten teille jää hyvin vähän aikaa nähdä noita kohteita...
Bussit kulkevat kai ok, mutta en tiedä miten esim. Grand Canyonille pääsee julkisilla. Las Vegasista sinne kyllä tehdään järjestettyjä 1-2 päivän retkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443753PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283702Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621440Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3471389Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411180En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O10976Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok44893Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8841En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90736