Club Rimel Djerban All Inclusive

näps

Kiinnostaisi tietää otsikossa mainitun hotellin All Inclusive- ohjelman sisällöstä. Finnmatkojen sivuilla siitä mainitaan valitettavan vähän.
Olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi vastata:
- löytyykö allasbaari ja rantabaari? Saako niistä alkolijuomia?
- mitä löytyy minibaarista?
- illanvietto-ohjelma? Onko livemusiikkia tms. eli pääseekö tanssimaan :D ? En nyt tarkoita mitään hirveetä mökämeininkiä vaan ihan aikuisten paritansseja kun kaksin mennään kuhertelemaan...
- oliko ruoka monipuolista? Minkälaisia ruokalajeja löytyi? Entäs aamiainen?

Kiitos jo etukäteen!

4

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamssu

tarvinnee kertoa että djerban saari ja viereinen rannikko ovat ensi kertaa suomalaisille ohjelmistossa, joskus takavuosina djerba oli vähän aikaa tarjolla, niin että ennen kuin ensimmäiset matkaajat palaavat niin ei oikein kommentteja löydy varmaankaan. menisin itsekin ko. paikkaan, vaan kun on finnmatkoilla niin en mene. jos finnmatkojen nettisivuilta ei löydy tietoa niin sitten hotellien omilta sivuilta ainakin löytyy, aina olen löytänyt selitykset esim. all-incl. asioihin.

• näps

Paljon on tullut käytyä AI-hotelleissa (Turkissa ja Egyptissä) ja tosiaan olen minäkin saanut tiedot sen sisällöstä aina tavalla tai toisella. Nyt ei tunnu löytyvän edes nettisivuja tälle hotellille?!
        Aiemmista keskusteluista ymmärsin, että tämä on uusi kohde ja uusi hotellituttavuus suomalaisille. Minulle myös Tunisia on uusi maa.
        Matkaa en ole varannut. Kunhan kyselen etukäteen, josko joku kertoisi kokemuksistaan joita lienee jo joille kuille ehtinyt kertyä.

• nimellä.....

club diana rimel. sillä on sama osoite ja puh nr.
      muuten mahtavan näköinen hotska.

• Djerba

Saavuimme eilen kotiin ja vietimme viikon kyseisessä hotellissa :) Allasbaari sekä ranta baari löytyy. Allasbaarista saa kaikkia paikallisia juomia: olutta, limsoja, mehuja, vodkaa..... rantabaari tarjoaa limsaa ja olutta. Minibaaria huoneessa ei ole. Iltaisin porukka istuskeli altaalla nauttien musiikista ja laittoihan siellä jokunen jalallakin koreasti. Puolelta öin aukee disko jossa juomat maksetaan itse. Kaikki ruoat oli kyllä monipuolisia, löytyi jos jotakin... mutta, makuelämystä en nyt kuitenkaan odottais..eli, jos haluatte Tunisialaista ruokaa menkää keskustaan syömään. Ystävämme kävivät keskustassa lounastamassa ja tykkäsivät kovasti, alkoholia siellä ei myyty. Maksoi 15 e kahdelta kaikilla alkusalaateilla, pääruoilla sekä jälkkäreillä. Rimelissä on myös kaksi tai kome muutakin ravintolaa.. näistä saimme tiedon vähän liian myöhään.. Eli, all incl. rannekkeella saa käydä ruokailemassa ilman kerran viikon aikana. Emme päässeet selvyyteen olisimmeko saaneet käydä jokaisessa kerran.. ottakaa selvää oppaalta! Hotellilla puhutaan huonosti englantia.. mutta äkkiä oppii tuntemaan/tietämään hlökunnasta ne jotka puhuvat! Kyselkää heiltä kaikkia mahdollista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe