85 TPS - FC Honka 2 (2,50)
109 Crystal P - West Bromwich 1 (2,45)
Kokonaiskerroin 6,12
Panosta 30 eur
Perustelut: TPS haki selvästi peliään Valkeakoskella eikä "kova nimi" Johansson tehnyt niitä häkkejä mitä häneltä odotettiin ja odotetaan. Honka pelasi loistavan pelin MYPA:aa vastaan ja voitti 3-1. Joukkue on HJK:n ohella yksi suurimmista mestarisuosikeista. Joukkue on pysynyt kasassa jo hyvän aikaa joten paketti on kasassa ja peli toimii. Loukkaantumisetkaan eivät tällä hetkellä häiritse. TPS:llä uusi valmentaja Rajamäki joutunee odottamaan yhä avausvoittoa sillä vastustaja on tänään liian kova.
Crystal Palacelle ottelu tänään on elämän ja kuoleman matsi. Voitolla noustaisiin putoamisviivan päälle mutta tappio olisi katastrofi. West Bromwich ei pisteitä enää tarvitse sillä nousu on jo varma ja ykköspaikan vei Newcastle. Motivaatioykköstä lapulle hyvällä kertoimella.
Pomminvarma tupla!
5
402
Vastaukset
- Loki-Lokaaja
Miksi ei tullut omalla nimimerkillä? Häpeätkö epäonnistumista? Ei se mitään viestisi kertoo että se tuli sulta, eli saat sitten lokaajat niskaasi jos ei osu kjäh kjäh!
- taavetti2
Ihan asialliset perustelut, mutta eivät kylläkään meikäläisen käsialaa. Itse uskon Crystal Palacen voittoon, mutta Honka-pelistä en olisi niinkään varma - kaikkien mahdollisuuksien ottelu.
Hyvä pelikohde löytyy Tanskasta Randers FC. Joukkue on hirmuiskussa ja sen tämänhetkinen sarjasijoitus häntäpäässä ei kerro totuutta joukkueen potentiaalista. Toki Midtjylland on sarjan kärkipään porukoita, mutta nyt vierasvoitto olisi jopa jonkin sortin yllätys - varsinkin kun se joutuu tänään kovasti siipirikkoisena koitokseen. Kristensen, Ilso Larsen, Mikkel Tygelsen, Lossl ja muutama muu pelaaja on illan koitoksesta sivussa.
http://www.fcm.dk/?ID=1&nyhedID=6598&mode=laes_nyhed&topID=
jatkan scouttaamista.... taavetti2 kirjoitti:
Ihan asialliset perustelut, mutta eivät kylläkään meikäläisen käsialaa. Itse uskon Crystal Palacen voittoon, mutta Honka-pelistä en olisi niinkään varma - kaikkien mahdollisuuksien ottelu.
Hyvä pelikohde löytyy Tanskasta Randers FC. Joukkue on hirmuiskussa ja sen tämänhetkinen sarjasijoitus häntäpäässä ei kerro totuutta joukkueen potentiaalista. Toki Midtjylland on sarjan kärkipään porukoita, mutta nyt vierasvoitto olisi jopa jonkin sortin yllätys - varsinkin kun se joutuu tänään kovasti siipirikkoisena koitokseen. Kristensen, Ilso Larsen, Mikkel Tygelsen, Lossl ja muutama muu pelaaja on illan koitoksesta sivussa.
http://www.fcm.dk/?ID=1&nyhedID=6598&mode=laes_nyhed&topID=
jatkan scouttaamista....Loistava haku toi Randers.Oon pelannu paljon Midtjyllandin kautta mut nyt en uskaltanu laittaa.En kyl uskaltanu Randersiakaan :)
- veijokokkeri
Tässä on pomminvarma single:
86: TPS-FC Honka 1 1 (6.00)- Freke
Honka voittaa kyllä. Crystal pelaa korkeintaan tasapelin, mutta West Bromwich taitaa viedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623