Heippa kaikki!!!

HTZA

Olen ihan uusi täällä.
Luin, kolme viikkoa, näitä kirjoituksia ja uskalsin tehdä oman aloituksen koska kaikilla tuntuu olevan
samanlaisia kokemuksia elämästä.

Meillä (anteeksi tuttavallisuus) kun on kaikki murheet ja surut takana ja vain elämäniloja edessä, ihania ukkoja ja akkojakin, "Punastuu"..
Niin vastaisitteko, runsain mitoin, tähän elämäniloa täynnä olevaan aloitukseeni, ettekä, aina, noihin vanhoihin provoihin ja valituksiin.

Leikkisästi: "Jos minä Vappupäivänä saan tämän muovisen punanenän, tai irtotissit irti, säästän ne ensi-Vapuksi"

Uusi, ällöttävän myönteinen ja iloinen ystävänne
HTZA

39

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla ystäviä.

      • HTZA

        Lupaan että saat, Vappupäivänä, repäistä irti kiinniliimatun punanenäni.
        Uskon että tulisit siitä iloiseksi?
        Kavereita hei..jookos?
        Äklön iloisesti
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Lupaan että saat, Vappupäivänä, repäistä irti kiinniliimatun punanenäni.
        Uskon että tulisit siitä iloiseksi?
        Kavereita hei..jookos?
        Äklön iloisesti
        H.

        tuota nenän repäisyn tuottamaa iloisuutta, tuskin tulisin ;(
        No, ollaan sitten kavereita.
        Jotenkin huolestuttavaa tuo iloisuutesi, onko kaikki kunnossa :)


      • HTZA
        Anceli kirjoitti:

        tuota nenän repäisyn tuottamaa iloisuutta, tuskin tulisin ;(
        No, ollaan sitten kavereita.
        Jotenkin huolestuttavaa tuo iloisuutesi, onko kaikki kunnossa :)

        sain lopullisen eläkelaskelman.
        Joten minulla on oikeus olla punanenä ja nousuhumalaisen iloinen, ainakin loppuvuoteen saakka.
        Selvinpäinkin.


      • HTZA kirjoitti:

        sain lopullisen eläkelaskelman.
        Joten minulla on oikeus olla punanenä ja nousuhumalaisen iloinen, ainakin loppuvuoteen saakka.
        Selvinpäinkin.

        olla iloinen, onnittelen.


    • Tästä tuli ihan hyvälle tuulelle..:)) Teretulemast vaan "uusi"... ;)

    • ...

      Sua tässä on kaivattukin :DD

      =DW=

      • HTZA

        Kunhan puhut..

        H.


    • tippanb

      Vappua odotellessa voisit vähän harjoitella puhetta:

      "Kolme noitaa katsovat kolmea Swatch kelloa.
      Mikä noita katsoo millaista Swatch kelloa?"

      och samma på engelska ja toimii samalla takuuvarmana alko-testerinä.

      "Three witches watch three Swatch watches.
      Which witch watch which Swatch watch?"

      Sinulla on kolme ja puoli päivää aikaa harjoitella, jotta vappuna voit sitten
      schujuvaschti lauschahhdellla simoja siemaillessasi...

      Hyvää vappua!

      • HTZA

        olimme Englanninkielenopettaja, minä ja pari muuta, kevään viimeisellä kurssipäivällä.
        Otin koko porukan autoon ja vein ne merenrantakahvilaan.
        Syötiin Jäätelöä Ja hassuteltiin. Tuo lause tuli esiin, kurssikaveri otti sen esiin ja oli mahtavaa kuulla kuinka opettaja (Englantilainen) sen sujuvasti lausui.
        Oli, tietysti, kuullut sen jo tuhat kertaa, Suomessakin jo kolme vuotta.
        Me opiskelijat emme oppineet koskaan lausua sitä hyväksyttävästi.
        Jotkut kohtuullisesti, mutta rytmi ja painoitukset ontuivat aina.
        Joten, taas, tunnustan tappioni.


    • ?

      --- milloin vanha on muuttunut uudeksi, kysyn vaan -------- ?

      • HTZA

        tolkuton painonpudotus saa iloiseksi.
        Minä näen vaaan lukemat ja..tuota...jalkovälinkin hienosti, tai siis sen alkupuolenkin.
        15 kg. vielä niin taidan nähdä pyllynkin, kaikkeen tuo nahkakin venyy.

        Peilistä näkyy ihan uusi mies!


    • ota enää! :D

      • HTZA

        tunti sitten, 60 gr. Tyrnimehua, 100 gr. Mustaherukkamehua ja 400 gr. 1 prosenttista Gefiluspiimää, Shaken, not stirred.
        Se kattaa sitten iltaruokani.


    • Adria

      Tähän oli tosi helppo vastata. Tässä aloituksessa oli se jokin ja oleellisen hiffas heti. Kuka muuten tietää mikä on se jokin, josta kuulee silloin tällöin mainittavan.

    • Kivat juhlat edessä, saahan sen punaisen nenän jos haluaa luomunaki, ei tartte muovista ostaa:))

      Uudistunut HTZA, terve tuloa:))

      • RIMMIR

        Ja minä kun luin aivan väärin lauseesi jos haluaa luomu nakin : O, ei tartte muovista ostaa!

        Kaikkea nämä väsähtäneet silmät teettääkin...


      • RIMMIR kirjoitti:

        Ja minä kun luin aivan väärin lauseesi jos haluaa luomu nakin : O, ei tartte muovista ostaa!

        Kaikkea nämä väsähtäneet silmät teettääkin...

        Mitähä siul on oikein mielessäs? :)))))


    • Meriläinen

      No sulla on toi ajanlasku vähän saman suuntaista kun raamatussa :)

      • HTZA

        Vaan on tuo peili tätäpäivää..
        :)
        H.


    • GloriaJoy
    • viivatiina

      kivaa saada uusia ihmisiä tänne palstalle ihan olen jo kaivannutkin uutta verta... näin leikkisästi sanottuna sekaan vaan vaikkei...

      • HTZA

        tajusit heti että näin sen alkupäänkin..


    • k/k

      Täällä onkin paljon uusia ja mukavia kirjoittajia,en tosin tierä oletko kukkahattu täti vai miesten mies.
      Oli miten oli sillä vaikutat oikein mukavalta ja huumorintajuiselta,sellaisia kirjoittajia kaivataan.

      • HTZA

        jo sinun vuoksesi.
        Kukkahattuja on taluteltu, vaan liehuva letti ja minihame toimii tykimmin.

        Näin keväällä sitä kaipaa matoja.
        Ja mikäpäs on parempi keino kuin pöyhäistä vanhaa kasaa.
        Vanhojen ketjujen esiin tuominen alkaa tuntua tylsältä.
        En oikein tajua miksi teinit sitä tekevät, luulevat kai olevansa jotain.

        Kuin Juhani Aho, käyn laiturille pyytämään Salaperäisiä Säyneitä.


    • Litinä-Lissu

      Hatzari, vappu kirjoitetaan pienellä kirjaimella niin kuin kaikki muutkin juhlapäivien nimet. Joko on tukiopetukset unohtuneet?;D

      • Nimeni on Joulu

        Vapunpäivä on myös Vapun nimipävä. Ei pelkästään kommunistinen hillumispäivä.

        HauskhaaValphurgia sinnekin.


    • Syynäri

      Muista nyt ainakin laittaa ne pisteeet ja pilkut oikeille paikoilleen, muuten tulee toruja. Niin, ja ole sitten mahdollisimman tasapuolinen etenkin naisille, muista kehaista aina sopivassa välissä...

      Ei sitten sovi olla liian omaperäinen, itserakas tai persoonallinen, missään tapauksessa ei saa olla liian tietäväinen vaan sopivasti hassahtanut. "Kikatusta"

      Jollet ole samaa mieltä kanssani tai otan jostakin nokkiini poistatan ketjusi välittömästi. Luen ja syynään kaikki tarkasti, huomauttelen vain puskasta silleen anonyymisti.

      Takerrun joka asiaan ja ymmärrän tahallani väärin mutta se on vain koulutusta tulokkaille. Sanon mielipiteeni mahdollisimman lyhyesti ja nasevasti, mielellään hiukan ylimieliseen tyyliin.

      No tässä vain muutama ohje "virallisten" lisäksi:))

      "Nenäpäivänä" pidä mielellään mölyt mahassasi.

    • Oletko nyt vaihtanut kanavaa? Uusi iloinen Hatsa? Ainahan sä iloinen olet.....

    • Heikunkeikku

      Heippa myös minun puolestani, jos sallinette tämän näinkin tuttavallisen lähestymiseni.
      Myös minä olen uusi täällä. Olen kyllä lueskellut kirjoituksia, mutta nyt, Teidän kannustamana, uskaltauduin tulemaan kaapista ulos. Toinen syy kaapista ulostukseen on se, että umpiokammoisuuteni on jokseenkin epämiellyttävää ja niinpä päätin ryhtyä esille tuloon.

      Olen iloinen luonteeltani ja jos joskus tuntuu, että mieleni ei ilohtele ja jos esimerkiksi lueskelen ei-iloisia tekstejä, saan mukavaa ja kivaa iloa kuitenkin, kun käytän suupielikohottajaa. Se on laite, jossa nipistimet laitetaan molempiin suupielen nurkkiin ja vedetään ylöspäin ja toisilla nipistimillä puristetaan välinaru kireäksi korvalehdykkäisiin. Näin tällä tavalla tehden, kasvoni näyttävät hyvin nauravaisilta.

      Olen joskus lukenut Teidän kirjoituksia kaapissa ollessani ja ällöttävän iloisia ne ovat tähänkin asti olleet.

      Olen hyvin jännittynyt, Jännittynyt, nyt ensikertalaisena kirjoittajana. Pelkään, että Te ette viitsi vastata minulle, koska saatatte luulla, että en ole ällöttävän myönteinen ja iloinen ihminen. Pelkään, että minulle nauretaan ja sanotaan, että olisi suksittava veks, jos sallitte minun käyttää veks-sanaa, vaikka onkin tuollainen pahainen slangisana. Se tarkoittaa, että Pois. :)

      • Anjaniina

        ................suksi veks ;)))
        Tulee mieleen kuulemani tarina hiukan yksinkertaisesta työmiehestä, jonka pomo onnistui raivostuttamaan.
        Ja siihen päälle meni vielä antamaan kovin yksityiskohtaisia neuvoja.
        Mies oli sikansa tuijottanut pomoa allta kulmien ja hiukan puuromaisella äänellä ilmoittanut, että ssssukksi Veikko kuule vhi.....un.
        Se on jäänyt lent'äväks vitsiksi, kun joku saa mittansa täyteen...
        oikeanlailla sanottuna, harmi ettei sitä pysty näillä mustilla näpyköillä kuvaamaan tarpeeksi eloisasti ;))


      • Heikunkeikku
        Anjaniina kirjoitti:

        ................suksi veks ;)))
        Tulee mieleen kuulemani tarina hiukan yksinkertaisesta työmiehestä, jonka pomo onnistui raivostuttamaan.
        Ja siihen päälle meni vielä antamaan kovin yksityiskohtaisia neuvoja.
        Mies oli sikansa tuijottanut pomoa allta kulmien ja hiukan puuromaisella äänellä ilmoittanut, että ssssukksi Veikko kuule vhi.....un.
        Se on jäänyt lent'äväks vitsiksi, kun joku saa mittansa täyteen...
        oikeanlailla sanottuna, harmi ettei sitä pysty näillä mustilla näpyköillä kuvaamaan tarpeeksi eloisasti ;))

        Ihan tarpeeksi eloisasti kuvailit niillä mustilla näpyköilläsi, hyvin voin tilanteen kuvitella.

        Kirjoitit: " Tulee mieleen kuulemani tarina hiukan yksinkertaisesta työmiehestä....."

        Kun tommonen tulla putkahti mieleesi, niin etkö pelekää, että millä tavalla herra HTZA sanomisiisi suhtautuu.
        Ei hän nyt niin yksinkertaiselta vaikuta. Ihan ällöttävän iloonen veikkonen. Se vähä, mitä nyt kaapissani olen hänen kirjoituksiaan lukenut. ;))))))))))) (ällöttävän hirmuista kikatusta) ...........))))))))))))) (joka ei ota loppuakseen).........;)))))))))......jne.........


      • Adria
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Ihan tarpeeksi eloisasti kuvailit niillä mustilla näpyköilläsi, hyvin voin tilanteen kuvitella.

        Kirjoitit: " Tulee mieleen kuulemani tarina hiukan yksinkertaisesta työmiehestä....."

        Kun tommonen tulla putkahti mieleesi, niin etkö pelekää, että millä tavalla herra HTZA sanomisiisi suhtautuu.
        Ei hän nyt niin yksinkertaiselta vaikuta. Ihan ällöttävän iloonen veikkonen. Se vähä, mitä nyt kaapissani olen hänen kirjoituksiaan lukenut. ;))))))))))) (ällöttävän hirmuista kikatusta) ...........))))))))))))) (joka ei ota loppuakseen).........;)))))))))......jne.........

        Mii-su, voi vide! Me jäätiin nyt aloittajan kommentoinnista paitsi. Kuinka tästä enää jatkaa elämää kun kaikki pyörii hatsan ja handen ympärillä, mä haluun olla ainakin välistäputooja ja olenkin.


      • Anjaniina
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Ihan tarpeeksi eloisasti kuvailit niillä mustilla näpyköilläsi, hyvin voin tilanteen kuvitella.

        Kirjoitit: " Tulee mieleen kuulemani tarina hiukan yksinkertaisesta työmiehestä....."

        Kun tommonen tulla putkahti mieleesi, niin etkö pelekää, että millä tavalla herra HTZA sanomisiisi suhtautuu.
        Ei hän nyt niin yksinkertaiselta vaikuta. Ihan ällöttävän iloonen veikkonen. Se vähä, mitä nyt kaapissani olen hänen kirjoituksiaan lukenut. ;))))))))))) (ällöttävän hirmuista kikatusta) ...........))))))))))))) (joka ei ota loppuakseen).........;)))))))))......jne.........

        minähän en ole kyseisen herran älyä kommentoinut millään lailla.
        Ei pidä lukea rivien välistä enempää kuin mitä siellä lukee...
        Enkä muutenkaan kommentoi kyseistä ihmistä ihmisenä, olkoonpa millainen tahansa.
        Oma mielipide minulla kylläkin on, mut sen pidän omanani...Ja herravarjelkoot, jos pitää alkaa jollain keskustelupalstalla ihmisiä pelkäämään? Sivu kun vaihtuu juuri sellaisen mustan napin painalluksella.
        Aika absurdi ajatus..
        Se mitä tuli mieleen tuli tuosta suksimisesta...ei kenenkään älystä.


    • Sol57

      :)))myönteistä ja iloista Vappua Palstalaisille ja Hatsalla uudelle toivottaa.;)))...ei ällöä.....Elämähän on keväänjuhlassa aina myönteistä ja gutaa ja kliffaa..friidullakin (vielä) lanteet ne toivon mukaan jortsuissa Työväentalolla jotenkin edes gungaa, ja fågelit senku iloisesti taivaalla sjungaa...

      tsau:Friidu

      • Sol57

        rähmä jäi sana veks...niin piti sanoa että lanteet gungaa..;))

        tsau:Friidu


    • että piti vielä tämäkin nähdä :))

      Sen kerran kun täällä´palstalla käyn, aina on jotain hämmästyttävää nähtävissä. Nyt tämä. Voin vain kuvitella miten Silmäsi on nauraneet tätä kirjoittaessasi.

      • Sol57

        ;)))Eeih...erehdyt Hatsa suhtautuu elämään erittäin kriittisesti ja tosikkomaisesti....varsinkin kaikkeen mikä liittyy pukeutumiseen ja ulkomuotoon..... ( pyrsk;)))....tai niin no....vanha Hatsa ainakin)..UUSI Hatsahan voi aivan olla nyt aivan toisenlainen...Ihminenkö muuttuu;)))) sekä henkisesti että fyysisesti kaiken aikaa...

        tsau:Friidu


    • kaunis olen

      EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA,etkös saanu nuorena tarpeeksi huomiota,kun nyt noin ramaattisesti pitää ittensä esitellä.......

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe