olin ollut jääkiekko-peleissä kiokilla myyjänä pari viikkoa. uusi peli alkoi ja porukkaa tuli sisään ostamaan jos jonkinmoista purtavaa.
sitten tuli pelaajaa, sanotaan vaikka tomi ja matti. nimet on kyllä muutettu. tomi osti vissyä ja matti pepsin.
-hyvää peliä, toivotin.
tomi oli mielestäni söpö, mutta ei matissakaan valittamista ollut.
pojat lähtivät pukukoppiin, matti oli mennyt edeltä.
tomi jäi vielä ja sanoi:
-nähdään, ja iski silmää. olin myyty.
jonossa olevat asiakkaat ostivat ostoksensa ja jatkoivat matkaa halliin penkeille.
peli sujui minun osaltani leppoisasti, vain pari vanha ukkoa kävi ostamassa makkaraa ja kaljaa. sitten tuli tomi sinne.. hän tuli yli myyntipöytäni ja laittoi kätensä ympärilleni. olin alpäästä jo aivan koskea.-mä haluun sua karin, tomi sanoi... tämä jatkuu, mutta haluatteko kuulla jatkoa??
KuuMaa PeLiÄ!
StRiNGs
3
5410
Vastaukset
- peto
ehdottomasti lisää......
- halua
Säästä meidät siltä.
- jaa
koita kirjottaa suomeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132