Hei kaikki,
olisiko kenelläkään tietoa mistä saisin Chevrolet Camaro 2009:n pienoismallin (ns. transformers-auto)? Mikäli joku keksii vielä radio-ohjattavan sellaisen, olisin erittäin kiitollinen mutta ihan perus "leluautokin" kävisi. :) Tulee lahjaksi fanille ja itse olen ihan untuvikko näissä pienoismalleissa ja radio-ohjattavissa joten en osannut kovin hyvin googlellakaan hakea autoa.
Haussa Chevrolet Camaro 2009
etsinetsin
3
627
Vastaukset
- po0o0j0ijk
...niin siinä on liikkeen mainos, www.pienoismallitukku.fi. Esim.
- kjlk
ei pienoismallitukusta ainakaan löydy.
- TRR1
Jos joku firma suomessa mahtaa tuoda Jada Toys-firman tuotteita maahan, heiltä löytyis 1:18 mittakaavaan metallisia (ei siis radio-ohjattavia) malleja, olisivat ihan kohtuuhintaisia ja varmasti kestävät leikkimistä.
Mutta tosiaan en tiedä löytyykö Jadaa Suomesta, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903074
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672905"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332424
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923