kalan vuosi 2010

yks kala kysyy

tämähän pitikin olla kalaojen paras vuosi, mut ei ainakaan tähän asti vaikuttanu siltä:(
kaikki on taas huonosti, valoa ei näy mistään tulevaan... koskas se helpotusta tuleeeeeeeeeeee??
tuntuu voimat eivät enää riittää mihinkään vaikka aurinkokin paistaa mut ei piristä........
Olen lukenut satoja kirjoja kaloista ja horoskoopeista yleensä, kaikien näiden mukaan vuosi 2010 olisi paras vuosi kalat merkiselle ihmiselle, mut missä se onni nyt on!!!!!!!!!!!!!!!!

11

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Elähä sie hättäele! . . . Kaikki aikanaan. Ei minullekaan ole mitään erityisen hyvää tapahtunut, mutta ei mitään huonoakaan!! . . . Ja voi olla,että se hyvä vuosi tarkoittaakin juuri sitä, ettei mitään huonoa tapahdu! . . . Ainakin minä olen aivan tyytyväinen ja onnellinen sellaiseen vuoteenkin!

    • XPetrus

      Tämä vuosi on meille kaloille todellakin poikkeuksellinen. Satu Ruotsalainen teki jollekin naistenlehdelle alkuvuodesta vuosihoroskoopin ja siellä oli kaloille luvassa kaikkea jännää...

      Ihan oikeasti kannattaa tarkastella omaa elämää siten, että jos ei anna lupaavalle vuodelle mahdollisuutta, ts. lähde ulos kotoa ja anna elämälle mahdollisuutta, ei juurikaan kannata toivoa muutosta elämään. Muutos ei tule sohvaperunalle taivaan lahjana tai ovikellon soimisen kautta.

      Kaloilta vaaditaan tahtotilaa uskaltaa ja muuttaa rutiineja - se antaa sen oikean potkun tehdä tästä vuodesta se "vuosikymmenten" uskomattomin ja tapahtumarikkain vuosi.

      Itselleni kuluva vuosi on jo antanut seuraavia asioita; Muutin tammikuussa tehdyn päätöksen jälkeen ulkomaille perheeni kanssa, asumme kodikkaassa talossa ja olemme löytäneet ihania uusia ystäviä. Olen aina ollut epävarma tyylistäni, mutta tänä keväänä olen itsevarmasti ostanut uusia vaatteita ja saanut paljon kehuja pukeutumisestani - kaiken kaikkiaan itsevarmuuteni on ylittänyt entisen harmauden ja uskallan olla itseni, rohkea sellainen.

      Nyt on vuoden toiseksi paras aika olla kala, se parhain on vielä edessäpäin ;)

      Nauttikaa tästä vuodesta.....

      • kalatnainen

        Olen myös lukenut paljon siitä, kuinka tämä vuosi olisi kaloille taas pitkästä aikaa parempi..ja tunteehan sen jo. Odotan innolla mitä uutta elämä tuo :) Vuosien eroahdistus viimeinn tänä keväänä katosi ja on hyvä olla taas :) Kolmen yksinäisen vuoden jälkeen uskallan jo vähän haaveillakin uudesta rakkaudesta ja se tuntuu mahtavalle..eihän sitä koskaan tiedä ;) Nyt aion nauttia omasta elämästä :)


      • Totta kaikki

        Totta puhut,tämä on ollut kyllä uskomattomin vuosi.
        Minulle on tapahtunut vähän eri juttuja,mitä itse tuossa mainitsit.


    • mene jo sinäkin

      loistanneet nyt on kalojen vuosi, hyvää kuuluu ainakin rakkausrintamalle.
      Olen rakastanut ja myös näyttänyt kaikille sen rakkauteni, älkää arkailko näyttää tunteitanne!
      Tänä vuonna tehdyt aloitukset pitäis olla kauaskantoisia, nyt katsellaan vain eteenpäin.

    • happyone!!

      Kyllä se helpottuu.. :)) mulla vuosi alkanut tosi ihmeellisesti ja ihanasti, esikoista odottelen vaikka lääkäri sanoi vuosia sitten että taitaa olla aikamoinen mahdottomuus saada lapsia.  

      • haukikiinnijokaheito

        On kai pakko alkaa uskoa näihin -kooppeihin.

        Kalamies olen ja ei voisi oikeampaan osua luonnehdinnat itsestäni!

        Onneksi onnen mahdollisuus lepää omassa tahdossa, siihen täytyy uskoa...alulla ollaan jos tämä siis hyvä vuosi meille uskovaisille...viimein sain repäistyä itseni paskasta suhteesta, jossa roikuin liian kauan...säälistä tai jostain, huh huh kuinka ihminen on voinut olla tyhmä.


      • onneton kalatar
        haukikiinnijokaheito kirjoitti:

        On kai pakko alkaa uskoa näihin -kooppeihin.

        Kalamies olen ja ei voisi oikeampaan osua luonnehdinnat itsestäni!

        Onneksi onnen mahdollisuus lepää omassa tahdossa, siihen täytyy uskoa...alulla ollaan jos tämä siis hyvä vuosi meille uskovaisille...viimein sain repäistyä itseni paskasta suhteesta, jossa roikuin liian kauan...säälistä tai jostain, huh huh kuinka ihminen on voinut olla tyhmä.

        puolet on mennyt sydän surussa ja toiselle puolelle on luvattu vielä onnettonta ja itkua tälle kalalle kyllä...
        ei se koske mua ainakaan.... tää ei voi olla mun vuosi se oli yhtä helvettiä kuin aina:(


      • No pakko yhtyä tohon
        onneton kalatar kirjoitti:

        puolet on mennyt sydän surussa ja toiselle puolelle on luvattu vielä onnettonta ja itkua tälle kalalle kyllä...
        ei se koske mua ainakaan.... tää ei voi olla mun vuosi se oli yhtä helvettiä kuin aina:(

        Eli naispuolinen kalat olen myös.
        Helmikuussa yllättäen avioero, kouluihin en ole päässyt ja kaikki avioeroon liittyvät mm. lasten asiat käräjillä ja tulee vielä pitkään olemaankin. Syövän esiastetta hoidettiin juuri, kauhee velka tulossa avioerosta suuremmilla kuukausierillä mitä olis voinu kuvitellakaan (ja työtön kahden lapsen yh nyt olen)... SIIS TOISINSANOTTUNA PASKAA SATANU KOKO VUOSI EIKÄ LOPPUA NÄY!!!!!

        vai olis tää pitäny olla viä hyvä vuosi, mun elämän paskin ainakin tähän mennessä!


      • XXXXXXX33
        No pakko yhtyä tohon kirjoitti:

        Eli naispuolinen kalat olen myös.
        Helmikuussa yllättäen avioero, kouluihin en ole päässyt ja kaikki avioeroon liittyvät mm. lasten asiat käräjillä ja tulee vielä pitkään olemaankin. Syövän esiastetta hoidettiin juuri, kauhee velka tulossa avioerosta suuremmilla kuukausierillä mitä olis voinu kuvitellakaan (ja työtön kahden lapsen yh nyt olen)... SIIS TOISINSANOTTUNA PASKAA SATANU KOKO VUOSI EIKÄ LOPPUA NÄY!!!!!

        vai olis tää pitäny olla viä hyvä vuosi, mun elämän paskin ainakin tähän mennessä!

        sama mieltä tässä kolmas kalat nainen kokenu... enää pari kuukautta jäljellä tästä vuodesta ja ei todellakaan näytä siltä olisi hyvää vuosi...olen kyllä lukenut paljon erikielisiä kirjoja h.koopeista ja niiden mukaan 2010 on kalojen paras vuosi.. mut siihen en haluais uskoo... ei ainakaan mun elämä ollu yhtään helppoa tähän asti eikä helpotusta näy näköjääääääääääääääääään:(
        surua ja itkua riittäny yllin kyllin meitsille..... paskat horoskoopit...


      • No pakko yhtyä tohon
        XXXXXXX33 kirjoitti:

        sama mieltä tässä kolmas kalat nainen kokenu... enää pari kuukautta jäljellä tästä vuodesta ja ei todellakaan näytä siltä olisi hyvää vuosi...olen kyllä lukenut paljon erikielisiä kirjoja h.koopeista ja niiden mukaan 2010 on kalojen paras vuosi.. mut siihen en haluais uskoo... ei ainakaan mun elämä ollu yhtään helppoa tähän asti eikä helpotusta näy näköjääääääääääääääääään:(
        surua ja itkua riittäny yllin kyllin meitsille..... paskat horoskoopit...

        Joo ja siis mullakin tää on tosiaan ollu siinä mielessä erilainen vuosi, että mulla ei oo ikinä ennen mennyt näin päin helvettiä mitä tänä vuonna on menny! Kyl saa tässä loppuvuonna tapahtua jotain ERITTÄIN positiivista, jotta tästä saataisiin hyvä vuosi! Joo mullakin on yleensä jollainlailla horoskoopit pitäny paikkaansa, mut tää on ny pohja noteeraus... :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      99
      1981
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1568
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1090
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      839
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      774
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      751
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe