Ilmaista Hopsu- ja Weed-kamaa

Hopsuttelija

Punis ilmoitti, että 3.5. he ovat Stadissa Suomalaisen kirjakaupan myymälässä siinä Stockaa vastapäätä Aleksin myymälässä klo 15. Haastattelevat mangakustantajaa ja animetyyppejä sekä arpovat paikalle tulijoiden kesken Hopeanuoli- ja Weed-tavaroita:

1) ALKUPERÄINEN Weed-pehmo,
2) VIISI leikkaamatonta Hopeanuoli-DVD-boksia ja
3) VIISI Weed-DVD-boksia

Lisäksi joku rintamerkki kaikille ja mangaa halvalla.

Pitänee mennä paikan päälle hakemaan ilmaiskamat pois. :D

7

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josua weed ja hopsuf

hei minulla on kaikki hopeanuolet ja weedit leikkamattomat mut ei mangaa annetaanko sitä mangaa ja muita ilmasiatavaroita kaikissa suomen kaupungeissa tai voisitko kertoa että missä pliis.

• weed55

kuka voi myydä ginga tavaraa?? olen kiinnostunut

• HOPSU:D

Olisiko jossain netissä aika halpaa ginga kamaa?!!? Tiedän jo urumin kaupan ja futagoshopin, Hopeanuoli kauppaan ei pääse. Mäkin oon aika hullu ginga-fani, ei vaan oo niin paljon ginga kamaa... Mulla on vaan Weed complete the seriers, (Weed anime jaksot 1-26) kaikki Hopsu animet, Weed mangoja, kaikki Hopsu mangat, yks Orion manga ja Riki manga...

• dudun

Huuto.net:istä ja foorumeiden osta ja myy palstoiltahan niitä voi ostella yksityisiltä ihmisiltä, liikkeitä tiedän vain nuo edellämainitsemasi. Mielestäni Hopeanuoli kauppa on mennyt kiinni jo joskus vuoden -11 puolella, en ole ihan varma, on siitä jo hetki aikaa.

• weed fani

Miks urumissa ei myydä weed figuuria? Tai minä en ainakaan löydä.

P.S Olen iso ginga fani ;)

• Ginga <3 <3

Ne on niiltä varmaan loppu, on siellä ennen ollut. Lähetä niille sähköpostia ja kysy että saako ne niitä joskus lisää :D? Ite tein kerran niin yhden tuotteen kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      640
      2954
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      110
      1595
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1566
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1410
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      117
      1323
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      140
      1282
    7. 105
      1157
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1061
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      970
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      949
    Aihe