Punis ilmoitti, että 3.5. he ovat Stadissa Suomalaisen kirjakaupan myymälässä siinä Stockaa vastapäätä Aleksin myymälässä klo 15. Haastattelevat mangakustantajaa ja animetyyppejä sekä arpovat paikalle tulijoiden kesken Hopeanuoli- ja Weed-tavaroita:
1) ALKUPERÄINEN Weed-pehmo,
2) VIISI leikkaamatonta Hopeanuoli-DVD-boksia ja
3) VIISI Weed-DVD-boksia
Lisäksi joku rintamerkki kaikille ja mangaa halvalla.
Pitänee mennä paikan päälle hakemaan ilmaiskamat pois. :D
Ilmaista Hopsu- ja Weed-kamaa
7
613
Vastaukset
- josua weed ja hopsuf
hei minulla on kaikki hopeanuolet ja weedit leikkamattomat mut ei mangaa annetaanko sitä mangaa ja muita ilmasiatavaroita kaikissa suomen kaupungeissa tai voisitko kertoa että missä pliis.
- weed55
kuka voi myydä ginga tavaraa?? olen kiinnostunut
Katso Urumin sivuilta, http://www.urumi.fi/
Tai sitten suomaiselta hopeanuoli fanisivulta Kaksoissolasta
- HOPSU:D
Olisiko jossain netissä aika halpaa ginga kamaa?!!? Tiedän jo urumin kaupan ja futagoshopin, Hopeanuoli kauppaan ei pääse. Mäkin oon aika hullu ginga-fani, ei vaan oo niin paljon ginga kamaa... Mulla on vaan Weed complete the seriers, (Weed anime jaksot 1-26) kaikki Hopsu animet, Weed mangoja, kaikki Hopsu mangat, yks Orion manga ja Riki manga...
- dudun
Huuto.net:istä ja foorumeiden osta ja myy palstoiltahan niitä voi ostella yksityisiltä ihmisiltä, liikkeitä tiedän vain nuo edellämainitsemasi. Mielestäni Hopeanuoli kauppa on mennyt kiinni jo joskus vuoden -11 puolella, en ole ihan varma, on siitä jo hetki aikaa.
- weed fani
Miks urumissa ei myydä weed figuuria? Tai minä en ainakaan löydä.
P.S Olen iso ginga fani ;)- Ginga <3 <3
Ne on niiltä varmaan loppu, on siellä ennen ollut. Lähetä niille sähköpostia ja kysy että saako ne niitä joskus lisää :D? Ite tein kerran niin yhden tuotteen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229