Miten pelissä käy? Jännä peli veikata, kun vielä tv:stäkin tulee...
Lyon-Bayern Munchen
6
349
Vastaukset
- tietäjä123
aika varma tasuri
- Huoripukki Franck
Bayernihan tosta jatkoon menee. Illan matsiin veikkaisin jotain 1-2 tai 1-3 tyyppistä!
Bayern hieman varamiehisenä esim Ribery pois.Iso lovi Bayernille.Ite veikkasin Lyonin jatkoonmenoa reilusti yli 3 kertoimella.En muista mikä yhtiö antoi parhaan kertoimen?
- Huoripukki Franck
Lyon ei saanut sitä tärkeetä vierasmaalia tehtyä. Uskon, että Bayern tekee tänään ainakin sen yhden maalin mikä tarkoittaa sitä että Lyonin on iskettävä 3 maalia......Robben on Bayernin avain onneen!
- Q
Huoripukki Franck kirjoitti:
Lyon ei saanut sitä tärkeetä vierasmaalia tehtyä. Uskon, että Bayern tekee tänään ainakin sen yhden maalin mikä tarkoittaa sitä että Lyonin on iskettävä 3 maalia......Robben on Bayernin avain onneen!
Ite toivosin vähän vaihtelua, että Lyon menis finaaliin, niin saatas vähän uutta väriä tuonne liigaan... Suuri todennäköisyys on kuitenkin siihen, että Bayern menee kuitenkin sinne todennäk. Barcelonaa vastaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521