Aamut vähenee ja aurinkoinen Marmaris odottaa.....enää 10 aamua....
Aamukampa esiin
8
417
Vastaukset
- pistän paremmaksi
mullapa on 7 jäljellä :)
- yhdet patterit
tarvitset kaalimatoon!
Mutta sitten puute on ohi!- Marmarikseen...
Täällä myös aamut vähissä....lähdössä 8.päivä!
Kyllä täältä räntäsateesta onkin ihana lähteä aurinkoon! - Mariiia irmeli
Marmarikseen... kirjoitti:
Täällä myös aamut vähissä....lähdössä 8.päivä!
Kyllä täältä räntäsateesta onkin ihana lähteä aurinkoon!On taas ihana mennä Marmarikseen. Siellä on jo mukavan lämmin. Ihmiset ovat ystävällisiä ja ruoka on hyvää. Iltaisin on kiva kävellä rantakatua tai olla ostoksilla basaarialueella tai muualla.
Marmaris on suosikkipaikkani! - 8.5.
Mariiia irmeli kirjoitti:
On taas ihana mennä Marmarikseen. Siellä on jo mukavan lämmin. Ihmiset ovat ystävällisiä ja ruoka on hyvää. Iltaisin on kiva kävellä rantakatua tai olla ostoksilla basaarialueella tai muualla.
Marmaris on suosikkipaikkani!Marmaris kuuluu myös minun suosikkipaikkoihin, tykkää enemmän kuin esim. Alanyasta.
Ja siitä onkin tullut joka keväinen tapa jo yli kymmenen vuoden ajan ja aina yhtä ihanaa lähteä. - minäkin...
8.5. kirjoitti:
Marmaris kuuluu myös minun suosikkipaikkoihin, tykkää enemmän kuin esim. Alanyasta.
Ja siitä onkin tullut joka keväinen tapa jo yli kymmenen vuoden ajan ja aina yhtä ihanaa lähteä.Mä olin jo ja nyt odottelen sinne uutta matkaa, ei malttais odottaa!
- ???????
minäkin... kirjoitti:
Mä olin jo ja nyt odottelen sinne uutta matkaa, ei malttais odottaa!
kerropa mikä tilanne rantakadulla!
- minäkin...
??????? kirjoitti:
kerropa mikä tilanne rantakadulla!
Olen kirjoittanut jo tuonne rantakatu osioon, katso sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286