Vappuna tulee todennäköisesti satamaan vettä, joten piknikit ja hauskanpito kaupungilla saa unohtaa...
Tässä pari vinkkiä miten sateisesta vapusta voi nauttia:
-Järjestä kotibileet- Kutsu random tyyppejä mukaan kadulta, jotka vaikuttaa mielenkiinoiselta.
- kutsu myös vanhoja kamuja jotka ovat avoimia uusille ihmisille ;)
-Juttele ja flirttaa "jokaisen" vastaantulijan kanssa, vappuna kaikki ovat avoimia ja kevättä on rinnassa!
- ylläpidä nousuhumala juomalla välillä vettä.
Mutta ennen kaikkea: tapaa uusia ihmisiä!
Mitä vinkkejä teillä on?!
Vappuna sataa - miten pitää hauskaa?
Mademefeel.com
2
729
Vastaukset
- Yualle
tarkottaako "mielenkiintoisilta" vaikuttava popula kadulla haahuilevia hamppareita ja heppuja suoraan limanuljaskojen cavalcaadista?
Saat olla varma, että vapunpäivän aamuna kämppäsi on putsattu katukaupassa vähäisenkin rahallisen arvon omaavasta omaisuudesta :) - rroselia
hyvä vinkki tuo veden juonti!! tosin itsellä tuppaa yleensä unohtua, poikakaveri yleensä yrittää tyrkyttää mulle vettä.. : D Mutta tosiaan, ehkäisee vähän krapulaa ja niin pois päin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810