Haluaisin pukeutua vappuna sellaiseksi "Vice City-niggaksi" (parempaakaan sanaa keksinyt kuvaamaan), eli afro ja sitten jotain neonvärisiä vaatteita, bling blingia, ray-banit ynnämuu. Ja tietty maalata itseni mustaksi/mahdollisimman tummanruskeaksi.
Mutta olisi kaksi kysymystä aiheeseen liittyen..
Millä olisi paras toteuttaa tämä maalaaminen? Tiimareista ja naamiaisliikkeistä löytyy toki kasvovärejä, mutta kun pitäisi saada muutakin kuin kasvot maalattua ja useamman pakkauksen ostaminen tulee melko kalliiksi, plus niissä on mukana muita tarpeettomia värejä.
Mietin kanssa, onko se ihan hyvän maun vastaista pukeutua tummaihoiseksi? Mitään rasistista tässä ei minun kohdallani ole, mutta voiko joku sen niin ottaa ja mahdollisuus saada lettiinsä vappuna on sitten erittäin suuri? Missään Helsingin keskustassa en ole liikkumassa, lähinnä vaan paikallisessa baarissa..
Vappuna tummaihoiseksi pukeutuminen?
3
752
Vastaukset
- Ap.
Okei, löysinkin Punanaamion sivuilta tarkoitukseeni sopivia ihomaaleja!
Nyt vielä mietityttäisi tuo jälkimmäinen kysymys..- diidddddi
Uskon (viitaten tuohon viimeiseen kysymykseen) että itse saattaisin ottaa tuon tummaihojutun rasismina. Jos siis tietäisin että alla on valkoinen iho, siis kehoitus : lätki väriä naamaan hyvin tai saattaa tulla joltakin kaapin kokoiselta mustaihoiselta kyytiä!
- örinäää
Lauma "Vice City-niggoja" saattaa vetää herneen jo luonnostaan ruskeaan nokkaansa ja se on sen jälkeen menoa. Mutta toisaalta kuulostaa kyllä hauskalta idealta ja piristää varmasti jokaisen valkoihoisen vapputunnelmaa, TEE SE! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513665Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142620Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5982315Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar791872Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431698- 201668
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466