Pää vitun sekasin (y)

KannabisGuru-92

ketkä tykkää välillä pistää päänsä ihan tosissaan sekaisin?Itse tykkään joka kerta vetää kaveriporukassa överit;
väkevää viinaa ja hyvää kukkaa pari piipullista.Sitten syksymällä sienitripit..viime syksynä kun silokkeja söin niin voin kertoa että oli elämäni yksi hienoimmista kokemuksistä nähdä ihan sekopäisiä harhoja.
Kertokaas omia juttujanne..eikä provoilla vaan puhutaan asiaa.

11

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Centipede420

      Hiisillä överit, joskus vedetty mielenkiintoinen olotila tosiaan.
      Resilar Nippi marziinit = pää sekaisin
      eikö se niin mene, et mielummin överit, ku vajarit.
      Sieniä ei oo näkyny vaik peltoi kalunnu läpi, mut ens syksyy odotelles-

    • Puukkohörhö

      vittu saatana,bentsoja subua kaljaa ja viinaa ja savuja päälle nii hyvä tullee perkele

    • anonyymi-

      ihmiset on taas lukenut netistä hienoja asioita :-) , toivon vaan ettei kukaan oikeasti vedä päätänsä sekaisin marsuilla :x. maailman paskimpia nappeja,sitten siihen resilariin = DXM kuka helvetti juo yskänlääkettä päihtymistarkoituksessa?-tietysti eroteltuna mutta kuitenkin. nipsut jotenkin ymmärän vielä mutta ei hyvää päivää,jos nykynuorten pitää otaa yskänlääkettä ja pahoinvointilääkkeitä.säälin teitä :-)

      -anonyymi

    • mmmmmnnhj

      kukkalsdessotsalvia

    • Jäin miettimään teidän kirjoituksissa sitä, että miksi? Siis että miksi teistä on mukavaa vetää pönttö sekaisin? Jos joku osaisi asiaa valottaa, olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan :)

      Suvi Bouhlal
      Erityisnuorisotyönohjaaja, Espoo

    • jjjjkjj kovakava

      Jeee, Ooonn Käunnnis nU,Vitdu JESsss

    • kanias0

      MÄ OON KÄNNISSÄ MISSÄÄ VIINAA O

    • efvrwvrww

      no kyllähän sitä tulee vedettyä pönttö aina välillä todella sekaisin, yleensä sentään homma pysyy hanskassa mutta kerran olen herännyt aamulla esimerkiksi putkasta, olin vielä samana iltanakin aivan umpijurrissa. Ite vedän siis vaan alkoholii en mitää muuta. En tiiä mitä järkee tos on vetää nuppi ihan sekasin mut joskus sitä tulee harrastettuu. Hauskempaa mielestäni tissutella rauhallisesti niin ettei vedä hirveitä perseitä mutta joskus täytyy nollata

    • kossupossu

      lantrasin kerran olvia karhuu

    • fawfiojaowf

      lainataanpas suvia:

      pään "sekaisin" saaminen on vain hieno kokemus, kun saa kokea asioita, joita ei normaalisti koe.

      miksi joku kokeilee benji hyppäämistä? se on jännää.
      miksi kukaan tekee mitään? ...miksi ei?

    • afawfawf322y6

      lainataanpas suvia:

      pään "sekaisin" saaminen on vain hieno kokemus, kun saa kokea asioita, joita ei normaalisti koe.

      miksi joku kokeilee benji hyppäämistä? se on jännää.
      miksi kukaan tekee mitään? miksi ei?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe