Kertokaapa kokeneemmat miten pitkä matka viru hotellilta on Tallinnan eläintarhaan? Kannattaako matka mennä taksilla vai millä?
tallinnan eläintarha
4
1925
Vastaukset
- jättikaneli
Käytiin viimekesänä, menkää johdinbussilla, muistaakseni numero 3 (varmistakaa hotellilta tämä) lippuja saa kioskeista, ostakaa heti valmiiksi paluuliputkin niin kuski ei kuseta teitä ja myy kalliimpia(täytyy olla just tasaraha ettei näin käy) Lippu pitää leimata, itse ei heti tajuttu kuinka homma toimii ja saatiin pari hymyä muilta kyytiläisiltä =) bussipysäkin metsästys onkin ihan oma urheilulajinsa, jos kysytte neuvoa niin muistakaa että kioskinmyyjien suurin hupi on kierrättää teitä ympyrää, 1! pysäkki löytyy tallink hotellia vastapäätä kaubamajan takaa. Nämä johdinbussit pysähtyvät vain tietyille pysäkeille eikä me löydetty kuin tämä yksi, ottakaa mukaan paljon vettä ja jotakin evästä...eläintarha on ISO! bussissa kuulutetaan aina seuraava pysäkki ja muistaakseni kuulutuksessa sanotaan kadriorg zoo, tämä ilmestyy myös näytölle bussin etuosassa.
Muistakaa että tässä eläintarhassa tehdään parannusta sitämukaa kun rahavarat antavat myöten joten jääkarhut ja muut ovat vielä aika alkeellisissa neuvosto-ajan häkeissä jotka ovat melko ankeita, norsuille ja kameleille yms on kuitenkin jo paremmat olot...jos teillä on lapsia mukana niin käykää asiat läpi heidän kanssaan ettei asia jää vaivaamaan, varsinkin jos ovat jo vähän vanhempia.- xyza
Varmistakaa etta se on auki, ettei kay niinkuin serkkupojalle joka vei lapsensa Tallinnan elaintarhaan, joka olikin sitten suljettu sina paivana jotain puhdistusta varten.
- jskfl
Prisman bussilla pääsee aivan eläintarhan viereen eikä maksa mitään.
- giguliina
Taitais tulla kävellen noin kilometri jos prismalta lähtee mikä reitti? trammibussi menee kuitenkin just portille eikä tartte harhailla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702489- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191704Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 901026
- 67949