~~ ♥
Olin niin yksin ajatuksineni...
Oli lämmin kesä kauneimmillaan
ja minä kaipasin ~ Sinua
Nytkin on tulossa kesä
ja se kaipaus on läsnä jälleen
Se kaipaus huokaa,
huutaa tuuleen ~
Varjojen takaa se etsii
etsii ystävää, rakastaan
Ihmistä, joka on läsnä
ja ajattelee sinua,
sinua yksin...
~~ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc
~ Broken Hallelujah ~
9
342
Vastaukset
linkkejä vaivaa.... :O
http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc- 20
Minäkin olen ihmetellyt..
Varmaan taas joku hyvä "uudistus".. 20 kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt..
Varmaan taas joku hyvä "uudistus"..ihmettelen kun minusta on kiva kun voi runoon liittää myös musiikin mut nyt se on
tehty taas vähän vaikeamman kautta... :(
http://www.youtube.com/watch?v=DhVbr-I96nk
- a.armoton
laitoit linkin mikä ei toiminut.
Luulin että kaipaat minua
mutta eihän edes tunnettu
viime kesänä
kaipaus asuu meissä aina
minä en enään jaksaisi
kaivata ketään
haluaisin Rakastaa
mutta kukaan ei Rakasta minua
olen niin omanlaiseni erikoinen tapaus.
Oletkin sitten kaivannut kokoajan
jotain muuta, etkä Minua.
Kiitos.viime kesänä ja tuskin tunnetaan ensi kesänäkään...
sen verran on erikoista toi ihmisen elämä... :O
Mutta kiitos runopalautteestasi kumminkin... :)
Terkuin (*J*)
- Armiliini
kesä ja rakkaus
kaipaus
jälleen näkemisen
ilo..
kesä ja rakkaus
Hmmmm.. nam..
Kiva runo :)Ulkona paistaa aurinko...
se tietää että valo voittaa pimeyttä ja se
on aina positiivinen asia...
Terkuin (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=8MDK_k3q-L8
- ääni <3
Kaipaus kuuluu huokaa
tänäkin kesänä ajattelen
kuuntelen läsnä olen
yksin sinua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517
