Mitä settiä suosittelette vapulle? Itse tykkään olla tosi vankasti päissäni. Mielellään niin, etten seuraavana päivänä edes muista mitä tapahtui. Yleensä haen ensin pullon Maguar punaviinia ja maistelen sitä Edam juuston kera. Sitten käyn saunassa ja otan mäyriksen halvinta olutta. Sitten voin alkaa valmistautumaan kaupungille. Minulla ei ole varaa baareihin joten yleensä menen hengaamaan bussipysäkeille. Siellä on kauniita naisia. Pullo tasuri eli tasavallan omaa viinaa mukana.
A vot resepti hyvään vappuun!
Mitä settiä te heitätte?
Juominen vappuna
Vappuhulinaa
2
733
Vastaukset
- rroselia
aika pummi meiningiltä kuulostaa.. : D
- örinäää
Vedän ns. teinikännin. Muovikassillinen bisseä ja aski tupakkia messiin ja nurtsille nautiskelemaan. Kaljaa pitää olla niin paljon, että mies sammuu ennen kuin kaljat loppuu. Näillä eväillä kohti hauskaa vappua ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810