reakoi, jos alan käyttäytymään samoin kun hän? Eli tämä sarvipää saattaa olla viikon, kaksikin ihan kuin minua ei olisikaan. Sitten havahtuu olemassa olooni ja alkaa liehitellä. Kun sitten olemme viettäneet mukavaa aikaa keskenämme, katoaa taas ja sama toistuu.
Olen nyt ajatellut, että reakoinkin siten, ettei minulle käy ehdotetut tapaamiset kuin vasta viikon, parin päästä...
Mitä luulette, meneekö viesti luupäälle perille?
Miten oinasmies
1
743
Vastaukset
- yxoikkutyttö28
tuttua toimintaa juuri oinasmiehiltä.
ne elää niin hetkessä ja OMAN fiiliksen mukaan, eivät osaa eikä muista huomioida toista, eivät kuitenkaan tarkoita sitä pahalla sillä sisimmässään ovat kuitenkin kilttejä =)
mutta ken tuossa matkassa perässä jaksaa pysyä voimia tarvitsee =) toki tuossa on parasta se että siinä voi pitää myös oman vapautensa ja saa omaa aikaa itselle aina kun oinasmies on omissa menoissaan.
kyllä tuossa opettelemista on ettei kovin loukkaannu kun oinasmies päättää olla omissa menoissaan eikä "muista" ollenkaan, mutta kannattaa ajatella niin että silloin molemmilla on aikaa omille jutuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358