Jatkuvasti saa hävetä miten typerästi on tullut puhuttua ihmisille.
Ärsyttää, kun kykenee tajuamaan usein asioita vasta vähän viiveellä ja sit pitää korjata sanomisiaan tai kirjoituksiaan tai sit vaan hävetä kuinka tyhmä on. Tajuan monesti vasta vähän jälkikäteen mitä mun ois pitänyt tai mitä oisin halunnut sanoa. Ois kiva, jos ihmiset vois pitää mua fähän viksumpana, kuin minkä kuvan itsestäni aina annan :( Pitäisi alkaa miettiä sanomisiaan tarkemmin, puhua vähemmän ja hitaammin, kun kerta ajatus ei kulje puheen kans samaa rataa. Jos vaan ajatus kulkisi sujuvasti puheen edellä, niin ei tarvitsisi koko ajan katua tai hävetä sanomisiaan.
hidas sytytys
miks näin tyhmä
2
899
Vastaukset 2
- somebodyanyway
sä oot jo oikeilla jäljillä. Koska jos olisit helvetin tyhmä, niin et miettis edes tälläistä...
- vastaajas
Ei sulla varmaan syytä niin kamalasti hävetä.
Itseäsi tyhmemmät ihmiset sanovat asioita väärin, loukkaavat vaikka muita, tajuamatta sitä edes jälkikäteen ja pitävät silti monesti itseään jopa keskivertoa älykkäämpinä. Se, että tajuat asiat vasta vähän jälkikäteen, mutta tajuat kuitenkin, on arvostettava asia sekin- Kaikki eivät tajua silloinkaan. Huono puoli asiassa taas, että kärsit siitä enemmän häpeämällä asiaa, kuin ne jotka eivät tiedosta tyhmyyttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301373
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4651120Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "164681- 47595
- 43576
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va188576Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l89570- 71543
- 40527
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20526