RUKALLA 26, TAHKOLLA 2

lauta-poika

Tänään 28.4.2010

Ruka, pientä pakkasta ja aurinko paistaa.
Rinteitä auki 26 kpl ja latuja satoja kilometrejä.
Rinteet valkoisia ja hyvässä kunnossa

Tahko, plussaa ja pilvessä
Rinteitä auki 2 kpl ja ladut suljettu.
Rinteet mutaisia ja hiekkaisia. Lumi rakeista mössöä.

Aikamoinen ero, sama ero oli jo noiden kahden kohdalla marras-joulukuussa.

13

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruka on 1.

      Niitä näkymiä voi katsella wep-kameroista! Kaikissa joissa voivat näyttää jotain hyvää, on kamerat toiminnassa. Katso vaikka www.ruka.fi silloin ei tartte ihmetellä millaista täällä on. Valkeaa LUNTA ja ihanaa AURINKOA! Voimme nauttia ja lomailla.
      Täällä ei tartte olla mutapainissa ja pilata suksia. Kyllä se tasoero on valtava, aina isot on isoja niissä hommat osataan. Lähdemme juuri upeisiin rinteisiin!

      Rukan Wappu on vilkas, sääkin tuntuu suosivan!

    • kokenut konkari

      Oltiin muutama vuosi sitten tahkolla keväällä ja pilasin silloisien suksien pohjat hiekan ja kivien takia. Nykyisin suuntaamme aina lappiin: Rukalle, Leville tai Ylläkselle.

      • tosi kokemuksella

        Tahko on hirveä paikka.


      • ELVIS PRESLEY

        näyttää koulu jäänyt sulla heikoille lumille kun et edes sitä tiennyt että ruka ei ole lähelläkään LAPPIA rukalla ei ole lapin taikaa eikä aitoja poroja, neki raiskattu ku kaikki nää kuusamon homohippijuippari lökäpöksy kirjaston tukko mummot ei pääse sähköposteja edes lukemaan kun tänne tuuppaa näitä hinttareilta varustettuja satiaisia suusta ja takalistosta suu vaahdoten !!


    • BRIIMA

      että tahkon 2 rinnettä hakkaa rukan 26 NYPPYLÄÄ ei ees 200m korkuisia ihan naurettavaa tehdä tämmösiä aiheita mitkä on päivänselviä jos helsingissä on monta viikkoo jo ollut plussaa ja satanut vettä niin mikä ihme se on nyt että lähempänä pohjoista mannerta on kylmempää aina mitä ylemmäksi mennään, kesällä ruka on sitetämätön paikka pitkin kesää niin paljon hyttysiä että ne syö sut elävältä ja juhannuksena sinne ei ole mitään asiaa, luin muuten tuon yhden aiheen missä lapsiperhe oli kokenut kovia its en lähtis ikimaailmassa juhannusta viettelemään kännipäisten siedettäväksi.

    • RUKA ON AUKI

      RUKA
      auki olevat rinteet 10kpl
      auki olevat hissit 5kpl

      TAHKO
      auki olevat rinteet 0kpl
      auki olevat hissit 0kpl

      - kumma juttu kun tahkolla lopettavat kauden yli kuukausi aikasemmin kuin rukalla ja alku näyttää olevan samanlainen. KYLLÄ KESKUKSISSA ON EROJA, OIKEAT HARRASTAJAT TIETÄVÄT MINNE KANNATTAA SUUNNATA KUN HALUAA LAATUA (LUE LATUA)!

      • ladukasta menoa

        Itsekin olen käynyt molemmissa paikoissa ja nykyisin suunnataan aina Rukalle. Siellä saa sitäpaitsi pienemmällä rahalla enemmän laatua.


      • dwdwd
        ladukasta menoa kirjoitti:

        Itsekin olen käynyt molemmissa paikoissa ja nykyisin suunnataan aina Rukalle. Siellä saa sitäpaitsi pienemmällä rahalla enemmän laatua.

        kun tahkolla kuitenkin 12 KUNNON rinnettä, 200m korkeuserot josta rukalla vain haaveksitaan, btw miks kukaan ääliöpää joka edes on päättänyt lähteä pohjoiseen pysähtyisi rukalle? ;D yleensäkkin ajetaan lappiin ja suomen parhaille rinteille ja palveut PELAAAAAAAAAAAAAAAAAA RUKALLA NE "EI PELAAAA""""""""" RUKA ONKIN PERSEESTÄÄÄÄÄ EI EES VALKORYSSIÄ OSATA TEHDÄ OIKEIN!!!


    • wdddw

      KETÄ KIINNOSTAA, IN ENGLISH, WHO DOES GIVE A SHIT? RUKA IS THE SHITTEST SKICENTER IN FINLAND I EVER NEWER COULD BE LIVING IN A SHIT DAA HEKJldddd

      • kukaan,

        englanninkielinen näitä sun juttuja hoh hoh, tuskin edes suomenkieliset hah hah, tai ei ainakaan ymmärrä lukemaansa heh heh, tahko on syrjäinen persmäki hih hih....onneton pilipali keskus


      • dwdwwd
        kukaan, kirjoitti:

        englanninkielinen näitä sun juttuja hoh hoh, tuskin edes suomenkieliset hah hah, tai ei ainakaan ymmärrä lukemaansa heh heh, tahko on syrjäinen persmäki hih hih....onneton pilipali keskus

        jotka tätäkin palstaa jaksaa vielä lukea :D vuodesta 2003 asti pyöriny lähinnä vaan erkkolan ja näsmästen sketseillä, aika floppi muuten tuo rukan uus rinne "perseputkilo" :D


      • vieläkään

        kaikki rinteet auki vaikka talvi jo puolivälissä ?!?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe