Mulla ei siis ole kovin pitkät ja paksut hiukset ja kampaaja suositteli et ostaisin klipsipidennyksen jolla saisi voluumia kampaukseen, sitä voi sitten käyttää muutenkin pidennyksenä myöhemmin.
Minkälaisia kokemuksia teillä on tästä? Mistä löytyisi klipsipidennys?
Kampaaja suositteli hankkimaan klipsipidennyksen.
4
1351
Vastaukset
- hoitsuuuu
Tilasin www.klipsipidennys.fi kaupasta ja olen kyl sikäli tyytyväinen valintaan et tuota pidennystä on voinut käyttää häiden jälkeenkin ettei jäänyt vaan kertakäyttö ostokseksi.
- -april moon
Minulla sama juttu. Omat hiukset riittäisi niskaan sykeröksi, mutta kun tukkaan laitetaan vähän lainetta, niin se sen verran taas lyhenee, että ei vaan riitä. Ostin itse kampaamoliikkeesta muutaman pidennyksen ja olin tosi tyytyväinen lopputulokseen, vaikka muuten olen ollut tosi skeptinen pidennyksiä kohtaan.
Hiukseni ovat tosi ohutta ja hentoa kuitua, joten mietin sitäkin, että mitne ne klipsit pysyy, mutta ihan hyvin näemmä. Mulla laitettiin siis sekaan muutama yksittäinen suikale, jotta näytti vielä aidommalle.
Suosittelen :) - en ymmärrä tätä
Miksi morsian ei voi olla lyhyttukkainen? Onhan hän sulhaselle tähänkin asti kelvannut.
Ovatko kaikki lyhyttukkaiset naiset juhlissa rumia? - bliiblaa
Miksei morsian saisi olla pitkätukkainen? Käsittäisin, että morsian haluaisi kampauksen, jollaista ei ihan saa hänen hiuksistaan ja kampaaja ehdotti tuuhennusta ja pidennystä klipsipidennyksillä. Pitääkö siis ennemmin hääkampauksen (joka muuten on aika kallis...) olla pliisu ja ohut vain siksi, että sellaiset hänen hiuksensa ovat oikeasti? Onko kukaan edes sanonut että lyhyttukkaiset naiset ovat juhlissa rumia? Eiköhän se ole jokaisen oma valinta, miltä haluaa hääpäivänään näyttää. Itse aion laittaa juuri klipsipidennykset, koska haluan pidemmän ja vahvemman hääkampauksen. Jos joku haluaa olla lyhythiukset, fine by me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426