Apua.
Olen ihan noviisi boolihommissa, mutta hyvää pitäis tarjota vappuna.
Löysin yhden mielenkiintoisen reseptin (www.boolit.fi).
Se vaan sisältää Pisangin Guarana Limeä, jota en ole maistanut.
Toimiiko?
VAPPUBOOLIA?
4
1383
Vastaukset
- Kyllä!
Viime viikonloppuna pidettiin esivappu kavereiden kanssa ja tehtiin violetti booli Pisang Ambonin Guarana Limestä. Hauskaa oli :)
- rroselia
onko hyvää? :o tuo lila siis, itseä alkaa ainakin ällöttää tuo vihreä versio......
- Guarana-lime-fani
rroselia kirjoitti:
onko hyvää? :o tuo lila siis, itseä alkaa ainakin ällöttää tuo vihreä versio......
Kovasti tekisi mieli maistaa, siellä boolit.fi:ssä sanotaan että tuo Pisang Ambonin Guarana Lime -booli olisi maultaan "kevyt, hedelmäinen, sitruksinen". Kuulostaa hyvältä :)
- nams
Guarana-lime-fani kirjoitti:
Kovasti tekisi mieli maistaa, siellä boolit.fi:ssä sanotaan että tuo Pisang Ambonin Guarana Lime -booli olisi maultaan "kevyt, hedelmäinen, sitruksinen". Kuulostaa hyvältä :)
Eilen oli H&M avajaisissa tarjolla kyseistä juomaa ja mulle ainakin maistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1892262
- 1331859
- 361799
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231578- 1781510
- 741424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136