tämä ei ehkä kuulu tänne enää. mutta kun en ole kuullut vakaksesta mitään? en ole kyllä käynyt palstallakaan.. onko hän päässyt pois?
vakas
9
238
Vastaukset
- Varma tieto
ei enää koskaan kirjoita tälle palstalle.
- minäääää
kiitos tiedosta.. vakas on siis päässyt maan vaivoista,, niin ymmärsin
- Varma tieto
minäääää kirjoitti:
kiitos tiedosta.. vakas on siis päässyt maan vaivoista,, niin ymmärsin
siinä pääsi käymään.
- 5+5
totaalisen tupakki lakon.
- kotisivut
löytyvät kuitenkin:
http://www.vakas.se/index.html- aika ryypänneen
näköinen, mutta lohdullista on, että viskinjuonnillakin voi tulla autuaaksi.
- Roosek
aika ryypänneen kirjoitti:
näköinen, mutta lohdullista on, että viskinjuonnillakin voi tulla autuaaksi.
mut uskovainen voi olla vikaan joutuvainen ja ei siis kaikessa synnitön.
vakaksen heikkous oli viski. mun heikkous on sit joku muu ja kaikil on omat heikkoutensa. yksi heikkous ei vie uskoa. tärkeintä on, että jaksaa heikkouksista huolimatta kilvoitella uskossa, niin pääsee kerran perille taivaan kunniaan! - puhuu asi-
Roosek kirjoitti:
vakaksen heikkous oli viski. mun heikkous on sit joku muu ja kaikil on omat heikkoutensa. yksi heikkous ei vie uskoa. tärkeintä on, että jaksaa heikkouksista huolimatta kilvoitella uskossa, niin pääsee kerran perille taivaan kunniaan!aa.
- mi..nää
Roosek kirjoitti:
vakaksen heikkous oli viski. mun heikkous on sit joku muu ja kaikil on omat heikkoutensa. yksi heikkous ei vie uskoa. tärkeintä on, että jaksaa heikkouksista huolimatta kilvoitella uskossa, niin pääsee kerran perille taivaan kunniaan!me olemme omalta puoleltamme vikaan joutuvaisia,,mutta heikkonakin jumalan lapsena on joka päivä lupa uskoa synnit anteeksi,, vain näin uskomalla tulee autuaaksi,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574