Vaikka alempana todettiin, että yo-juhlat ovat teoriassa "avoimet", eikä kutsuja tarvita, oman sukuni tuntien on turvallisempaa lähettää paperikutsut...
Siispä kysyn, että mitä yo-kutsuun yleensä laitetaan? Käykö niinkin yksinkertainen viesti kuin,
"Tervetuloa juhlistamaan ylioppilaaksi pääsyäni
Osoite
pp.kk, kellonaika.
- Allekirjoitus"?
Vai vaatiiko etiketti jotain muuta liirumia?
YO-kutsun muotoilu?
Sanji1
1
1071
Vastaukset
- .....
Jos et ole liirumlaarum-tyyppi niin älä ole sitä tässäkään tilaisuudessa.
Tee ihan omannäköisesi kutsu, sitä arvostavat ne, jotka kutsun saavat. Me olemme lähettäneet kutsut koska niissä on helppo kertoa esim. juhlan alkamisajankohta (omat yo-juhlani aikanaan keskellä viikkoa 31.5., jolloin vieraat kutsuttiin iltapäivällä). Pidimme serkun kanssa yhteiset juhlat, jotta mahdollisimman moni sukulainen pääsi juhlimaan kumpaakin, ja sen vuoksi kutsut kirjallisena, että sukulaiset tiesivät tilanteen etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698