Terve!
Onko kenellekään tuttu ongelma? Vaihteet menevät päälle tosi jäykästi, ihan kuin laatikossa olisi purkkaa! Onko vaihdevivustossa jotkin puslat tms. jotka täytyisi vaihdattaa?
406 jäykät vaihteet
4
770
Vastaukset
- XUD9TE
Vaihteen siirto tapahtuu kahden vaijerin avulla. Voisko ehkä vaijeri(t) jumia? Mulla vaijerin kiinnityksessä väljää, eikä pakki tahdo pysyä päällä eli ei ylety kytkeytymään. Pomppaa pois päältä.
- sama123456789
Käytin pögötin korjaamolla ja alustava analyysi oli, että vivusto on vaan kuivunut. Rasvaus tapahtuu ensviikolla ja katsotaan onko siitä apua. Hope so!
- Clusoooooo
noin 70tkm ajettuna psa laatikko on rikki: se on sitä ranskan osaamista: kuin arevan voimala: tunarit yrittää.. vaan ei satana vaarallista sutta tulee..: onneksi ei valmistu ikinä: pierre gusela: yrittää: mitään vaaraa ei ole: ranskalaiset ei osaa autoa tehdä: eikä ydinvoimalaa: 50-vuotta tupeksivat etanat ja sammakot suussa ihmettelemässä: parasta mitä ranskasta tulee mieleen: NAURAVA kulkuri by Vesku
- sama123456
Käytin auton huollossa ja nyt toimii. Olin ilmeisesti moottoripesuilla (liuotin) aiheuttanut sen, että vaihdevivusto oli kuivunut. Nyt vivusto rasvattiin ja nivelten päälle laitettiin vielä kunnon kerros vaseliinia suojaksi. Toimii paremmin kuin uutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247