Trojan-Downloader:W32/Swizzor Tommosia poistin 50 kappaletta äsken ja viimisen viikon aikana joka päivä väh 5. mitäs pitäis tehä ku tuntuu ettei noi poistu tai niit tulee koko ajan jostain . käytän f-securea,Ccleaneria ,spywareblaster ja ad awarea. oon kattonu et monet n00bit kuten minä on laittanut hijackthis ohjelmalla lokin jota sitten asiasta enemmän tietävät ovat kommentoineet ja auttaneet . eli jos joku jaksais auttaa mua nii ois jees?? :)
viruksia vaikka muille jakaa
4
377
Vastaukset
- asdsdsd
Mun pippeli on kipeä
- ירֻחא
Tee haku kovalevyltä tuon nimellä ja poista sen kansio.Lataa Malwarebytes antimalware http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button
Päivitä ja tee täysi tarkistus. - kertoi jo...
taitaa olla windows kyseessä kun tuollaisia tulee...?
Äläkä lataile piraatti tavaraa... - EiMiulle
Ota varmistukset itsellesi tärkeistä tiedostoista, tee puhdas asennus ja luo itsellesi "rajoitettu" käyttäjä-tili, mitä pelkästään käytät nettiä käyttäessäsi. Älä liiku netissä "Järjestelmänvalvojan" oikeuksin! Jo pelkästään tämä riittää blokkaamaan reilut 90% haitakkeista. Kun vielä tiukennat selaimen asetuksia, poistat etäkäytön mahdollistamia asetuksia ja palveluita käyttiksestä, estät palomuurilla softien palvelin-oikeudet ja pidät käyttiksen ja softien päivitykset ajantasalla olet jotakuinkin turvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921