Kuka tietää mistä kyseinen alla oleva You-Tuben linkki on kuvattu? Ja jos kuka tietää kuvaajan nimen, antakoon yhteystietonsa tämän viestin loppuun. 10000 euron palkkio kuvaajan kiinnisaamiseksi luvassa.
Asia johtaa kunnianloukkauksesta tutkintaan välittömästi kun kuvaaja saadaan tietoon.
Panen pian toisen tiedoitteen tästä samasta asiasta toiselle foorumille, johon panen yhteystietoni e:mailineen.
Ohessa linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=eYnRaOPc2-w
Kunnianloukkaus- poliisiasia
askosalo
2
372
Vastaukset
- *-*
En tiedä kuka kuvannut, mutta oikealla asialla olet. Moiset nilkit kännykameroineen sietäis saada ..........
- ÄlyHoi,,.
Helvetin hyvä kun pistit linkin??
Nythän sen on nähnyt jo moni!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013