J: n vuoksi

häpeääääää(N)

koen suurta häpeää...siitä että päästin tunteeni valloilleen hänen edessään. Häpeän sitä että oletin hänen rakastavan ja arvostavan minua niinkuin minä arvostan häntä. Häpeän sitä että monta kertaa odotin tuntitolkulla hänen saapuvan sovittuun paikkaan ja aikaan, vaikka tuskin hän viitsi nähdä edes vaivaa minun vuokseni...2 kertaa...paljon sovittua myöhemmin silloinkin. Häpeän sitä että minun tunteet on jyllännyt vuodesta 2004 lähtien häntä kohtaan. Häpeän sitä että uskoin hänen iloisuuteensa minut nähdessään...Häpeän niitä hetkiä jolloin koin olevani maailman onnellisin...Häpeän niitä hetkiä jolloin menin metsään hänen vuoksensa ja oletin hänen saapuvan viestini jälkeen luokseni. Häpeän niitä lapsellisia rakkaudentunnustuksia, mms-viestejä...lähettämiäni kuvia itsestäni, joiden luulin merkitsevän hänelle jotain, ja niitä useita useita öitä jolloin itkin hänen vuoksensa. Häpeän niitä tekstiviestejä ja sähköposteja joita olen laittanut hänelle jälkeenkinpäin saamatta vastausta. Häpeän etten pakottanut häntä katsomaan silmiini ja sanomaan "MIKSI" tai "MIKSEI"... Häpeän kaikkea hänen liittyvää mokailuani ja olettamustani, luuloa joiden luulin olevan yhteiset. Häpeän niitä unia ja haavéiluja joita olen kokenut täällä kaukanakin jossain pois sieltä hänen läheltään...HÄN EI KOSKAAN RAKASTANUT, NIINKUIN MINÄ!!! Häpeän sitäkin....

17

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+10

      hyvä nainen laittanut vähän anammaän tuntomerkkejäkin, nyt moni muukin jolla on ollut juttua jonkun jiin kanssa tulee leimatuksi, miksi ihmeessä se on niin vaikea laittaa tai jos ei viitsi laittaa niin jättää tällaiset kirjoitukset päiväkirjaan.

      • Näitähän sattuu

        Ei tuo aloitus ollut mikään yhteydenottoyritys, sehän oli selvästi häpeävuodatus. En usko, että ap edes halusi häntä tuosta tunnistettavan.

        Ap:lle: älä häpeä aitoja tunteitasi. Anna ajan kulua ja usko, että olet arvokas, vaikka rakkauden kohteesi ei sinua osannutkaan arvokkaana kohdella, se on hänen häpeänsä, ei sinun.


      • tänään noita
        Näitähän sattuu kirjoitti:

        Ei tuo aloitus ollut mikään yhteydenottoyritys, sehän oli selvästi häpeävuodatus. En usko, että ap edes halusi häntä tuosta tunnistettavan.

        Ap:lle: älä häpeä aitoja tunteitasi. Anna ajan kulua ja usko, että olet arvokas, vaikka rakkauden kohteesi ei sinua osannutkaan arvokkaana kohdella, se on hänen häpeänsä, ei sinun.

        ajatuksia.. ihan mielenkiintoista, että törmäsin nyt tähän viestiin.. :´/


    • 20

      ruikutus ! Lopeta tuo itsesi ruoskiminen ja ole iloinen siitä, että olet aito, tunteva ihminen; siinä ei ole mitään hävettävää! Jos hän kohteli sinua huonosti, niin se on hänen häpeänsä ja loppupeleissä sinun voitto. Kukaan ei voi tunteillensa mitään ja ihastuneena/rakastuneena kaikkea katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi; et sinä ole ainoa, jos se yhtään lohduttaa. Tunteitansa ei voi määräillä, mutta jos niitä ei ole pitäisi kohdella toista ihmistä silloinkin kunnioittavasti, mutta valitettavasti kaikki ihmiset eivät sitä tee ja ilmeisesti rakastuit sellaiseen henkilöön.

    • Ahistaa semmonen.

      hyvä esimerkki siitä, ettei kannata puhua tunteistaan tai tehdä muuta typerää(laittaa kuviaan,Tai lähetellä viestejä jossa kerrot rakastuneesi häneen Raukat kun eivät uskalla sanoa heti suoraan ettei kiinnosta. Pitäs tehdä heti selväksi ettei toinen nolaa itseään totaalisesti.

    • ei tarvi

      häpeä.

      • häpeeeeeääääää

        sä vastaa mihinkään viestiin?


      • 12+2
        häpeeeeeääääää kirjoitti:

        sä vastaa mihinkään viestiin?

        saanut sellaista,tarkista se sp osoite onko se oikein.


      • häpeääää
        12+2 kirjoitti:

        saanut sellaista,tarkista se sp osoite onko se oikein.

        on sellainen jossa on sun etunimen eka kirjain ja se sun lempparinimi "T" @hotmail.com


      • Juhalle :)
        häpeääää kirjoitti:

        on sellainen jossa on sun etunimen eka kirjain ja se sun lempparinimi "T" @hotmail.com

        Kirjoitat sinäkö?
        Osoite siis on minun etunimeni eka kirjain ja sitten lempinimini.. En tiedä mikä on lempinimi minulla on...

        Kerro ja minä kirjoitan sinulle viestin..


        http://blogiblog.ru/uploads/foto-5/zhivotnye.jpg

        minä tässä


    • viinakaappi

      Koska sillä J miehellä oli tärkeämpi nainen ja sentakia leikki sinulla kun olit niin lätkässä.

      • 6+4

        vuoksi ei kantsii hävetä, ainut jonka pitäs hävetä on se jii koska leikki sinulla, ole onnellinen että se on nyt jonkun muun riesana.


      • MÄMÄMÄMÄ

        tärkeämpi nainen, hän ei olisi edes lähtenyt sellaiseen touhuun, joten yritys hyvä 10!


      • 2+13
        MÄMÄMÄMÄ kirjoitti:

        tärkeämpi nainen, hän ei olisi edes lähtenyt sellaiseen touhuun, joten yritys hyvä 10!

        koko pelle, tuskin se edes ymmärtää naisen päälle, tuollaisia jätkiä löytyy alle tunnissa tusinan nippu joten et menettänyt siinä mitään kallis arvoista päinvastoin ja jos jonkun on hävettävä niin se on kyllä jiin, vaikka tuskin sillä on korvien välissä mitään kun tuollaista tekee, ole iloinen kun pääsit eroon mokomasta roskasta.


      • vain vahanukke
        2+13 kirjoitti:

        koko pelle, tuskin se edes ymmärtää naisen päälle, tuollaisia jätkiä löytyy alle tunnissa tusinan nippu joten et menettänyt siinä mitään kallis arvoista päinvastoin ja jos jonkun on hävettävä niin se on kyllä jiin, vaikka tuskin sillä on korvien välissä mitään kun tuollaista tekee, ole iloinen kun pääsit eroon mokomasta roskasta.

        J.n elämässä. Ihmettelen itseäni, miten tahdoton sitä tulikaan oltua. Nyt yritän jatkaa elämääni eteenpäin. On kivoja ehdokkaita ympärillä, mutta tämän J:n takia on vaikea luottaa, uskaltaa aloittaa mitään uutta kenenkään kanssa. Ehkä jonakin päivänä uskallan luottaa taas ?


      • 20+3
        vain vahanukke kirjoitti:

        J.n elämässä. Ihmettelen itseäni, miten tahdoton sitä tulikaan oltua. Nyt yritän jatkaa elämääni eteenpäin. On kivoja ehdokkaita ympärillä, mutta tämän J:n takia on vaikea luottaa, uskaltaa aloittaa mitään uutta kenenkään kanssa. Ehkä jonakin päivänä uskallan luottaa taas ?

        kannatte heittää hukkaan uusia suhteita, jonkun tunne vammaisen torvelon vuoksi, tutustu ihmeessä uusiin ihmisiin.


    • urgh

      tää ei ole sitten minulta, ettäs sen tiedätte. Mä en häpeä yhtään koska toinenkin oli ihan yhtä mölö kuin minäkin. Vituttaa nää tälläset vuodatukset täällä...leimautuu syyttömätki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe