Muuli 1400SLM vs Tekno Trailer 3300L

Kimzzi

Olen hankkimassa kärriä ja muulin hinta kuomulla ja nokkapyörällä olisi 2000€ ja tekno trailerin hinta kuomulla, aisalukolla ja nokkapyörällä 1870€ rekisteröitynä.

Muuli lavan sisämitat 324x140x39 cm

Tekno Trailerin 327x150x36

Kumpaa suosittelette ja onko käyttökokemuksia?

8

3767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      käyttökokemuksia ja enkä suosittele kumpaakaa noista.

      • kimzzi

        Onko erityisiä syitä miksi?


      • ----
        kimzzi kirjoitti:

        Onko erityisiä syitä miksi?

        on.liian pieniä ja jarrut puuttuu.


      • muuli 1400 lh
        ---- kirjoitti:

        on.liian pieniä ja jarrut puuttuu.

        mikään syy, jarruttoman perävaunun suurin kokonaismassa on 750 kg eikä kokoa ole erikseen rajoitettu. Joten mainitun kokoinen kärry riittää varsin monelle.


      • ----
        muuli 1400 lh kirjoitti:

        mikään syy, jarruttoman perävaunun suurin kokonaismassa on 750 kg eikä kokoa ole erikseen rajoitettu. Joten mainitun kokoinen kärry riittää varsin monelle.

        varsin monelle.entäs sitten.ei riitä minulle.kysyit käyttökokemuksia ja suosituksia,ja minä en suosittele noista kumpaakaan koska ne on liian pieniä ja niissä ei ole jarruja,se on mun mielipide ja kokemus kyseisistä kärryistä.jos ne on sulle sopivia niin ei muuta kun ostamaan.


      • ammuuli
        ---- kirjoitti:

        varsin monelle.entäs sitten.ei riitä minulle.kysyit käyttökokemuksia ja suosituksia,ja minä en suosittele noista kumpaakaan koska ne on liian pieniä ja niissä ei ole jarruja,se on mun mielipide ja kokemus kyseisistä kärryistä.jos ne on sulle sopivia niin ei muuta kun ostamaan.

        kärryyn ei nuo kirjoitusvirheet kera läskiperseesi sopisikaan ja mielipidettäsi ei edes kysytty.
        Mutta minun mielestäni Muuli on parempi, onhan se kotimainenkin. Itselläni on Muuli 1400 LH,
        Hyvin tulee perässä, ei hetku eikä notku.


      • ---
        ammuuli kirjoitti:

        kärryyn ei nuo kirjoitusvirheet kera läskiperseesi sopisikaan ja mielipidettäsi ei edes kysytty.
        Mutta minun mielestäni Muuli on parempi, onhan se kotimainenkin. Itselläni on Muuli 1400 LH,
        Hyvin tulee perässä, ei hetku eikä notku.

        sinä tiedät millainen perse mulla on ?
        missä on sanottu kenen mielipiteet kelpaa ja kenen ei ?
        onko sun mielipidettä kysytty ?
        yleensä se kärry tosiaan tulee perässä eikä mene edellä.


      • kimzzi
        --- kirjoitti:

        sinä tiedät millainen perse mulla on ?
        missä on sanottu kenen mielipiteet kelpaa ja kenen ei ?
        onko sun mielipidettä kysytty ?
        yleensä se kärry tosiaan tulee perässä eikä mene edellä.

        Kiitos vaan "avusta" tästä linkistä voitte sitten lukea minkä kärrin ostan ja miten kerrotaan käyttö kokemuksia ynnä muita. http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=64565.0


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe