Isot rinnat...

Ärsyttää....

Mulla on siis isot ainakin DD rinnat. Olen nätti, sopusuhtainen, hyvin naisellinen (ns tiimalasimallia, tai Marilyn Monroe mallia), mutta minulla on itsetuntokompleksi rinnoistani. Ne nimittäin roikkuvat. Ne kun ovat isot, eivät todellakaan pysy missään "leuan alla". Niin kauan kun saan pitää ne rintaliiveissä, tykkään itsekin, ja tiedän että ne kiihottavat miehiä. Sitten kun pitäisi ottaa liivit pois, mietin koko ajan seksissä, miltä ne nyt näyttävät kun ovat sellaiset että "roikkuvat". Lisäksi nännit ovat laajat.... siitä en pidä myöskään yhtään. Lisäksi jos nännit haluaa kunnolla "ulos", niitä pitää todella kovaa imeä tms.
Tämä on todellakin minulle iso itsetuntokompleksi, vaikka rintojani onkin aina kehuttu, tuntuu että mitä jos oikeasti ajatus onkin, että hyhh roikkuvat tissit tms...
Kertokaa ihan suoraan miehet, mitä mieltä te olette kyseisen tyyppisistä rinnoista.

22

2916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies vaan

katoppa alaston piilokamera tänään Jimiltä klo.23:00..siinä ohjelmassa on miesten himoitsemia tissejä.
      Isot tissitkin voivat roikkua kuhan niissä on pulleutta/pyöreyttä/muhkeutta eikä mitkään lätyskät,lättänät tissit ei miehiä jaksa kiinnostaa.

• nkjbnll

Tämähän riippuu ihan miehestä. Osa pitää isoista rinnoista, toiset preferoivat pieniä. Et kai kuvittele, että kaikki miehet antaisivat samanlaisen vastauksen? :)

Tuskin kellekään miehelle tulee kovin suurena yllätyksenä, että suuret rinnat saattavat roikkua. Jos siis päädyt sänkyyn miehen kanssa, ja hän osoittaa inhoa rintojasi kohtaan, voit luvalla pitää häntä vähän ääliönä. Eiköhän ole jo aiemmin huomannut rintojesi olevan suuret.

• Pusupusupusu

Eihän ne mukavat ole. Kuten itse sanoit, bikinit tai liivit näyttää ok, mutta ei ne muuten....

Muijalla oli sama homma, en koskaan moittinut. Hän kyllästyi pari vuotta sitten, aina harmittanut ja leikkautti DD-mallit suunnilleen B-malliin. Nyt hän on tyytyväinen

• mies9876

Sinkkuna kuvittelin tyttöystäväkseni jonkun hyvin pienirintaisen, koska miehet yleensä kuolasivat isorintaisia naisia, ja ajattelin, että tyydyn kyllä pienirintaiseenkin. Tietenkin tuijottelin salaa isorintaisia, koska me miehet nyt vain olemme sellaisia:)
      Isorintaisista naisista ei ole kokemusta kuin nykyisestä avopuolisostani. Hänen kuppikokonsa on dd-e. Vartalo on myös hyvin tiimalasimainen. Keskivartalo hyvin hoikka, vaikka rinnat ovat isot.
      Puoliso on kertonut etteivät rinnat koskaan ole olleet pallomaiset ja pystyt.
      Isorintaisen erottaa silikonirintaisesta helposti kuvissa. Pallomaiset silikonit eivät miellytä ainakaan minua, koska ne ovat epäluonnolliset. Isojen rintojen pitääkin olla hiukan riippuvat. (Katso esimerkiksi Janina Fryn rintoja, joka on vuodesta toiseen miesten päiväunien kohde.)
      Käytännössähän isot rinnat ovat hieman hankalat. Rintaliivit ovat kalliimpia ja niitä on pakko käyttää. Yhdynnän aikana rintaliivit ovat usein päällä, koska me molemmat pidämme dogiasennosta, jossa rinnat heiluisivat liiaksi ilman rintaliivejä. Monissa muissa asennoissa rinnat voivat olla paljaatkin..
      Isot rinnat ovat kyllä kovin naiselliset. Jos kasvotkin ovat naisella sievät, niin miehiä kyllä sinulla riittää riesaksi asti.

• mjopjp

Tyydyt kyllä pienirintaiseenkin... Onpas kivasti sanottu.

• uhuhihahuu

Tuo on niin typerää: "tyytyä pienirintaiseen". Seurustelevatko miehet nyt tissien vai tytön kanssa. NAURETTAVAAAAAAA!

• Jätkä 24
        uhuhihahuu kirjoitti:

Tuo on niin typerää: "tyytyä pienirintaiseen". Seurustelevatko miehet nyt tissien vai tytön kanssa. NAURETTAVAAAAAAA!

tietty! Rinnathan ovat yksi osa naisen kokonaisuutta, ihan yhtälailla siinä missä hiukset ja silmätkin!

• Ron Jeremy
        uhuhihahuu kirjoitti:

Tissien kanssa tietysti. Niiden väliin on kiva lykkiä suurta kyrpää ja ruiskia rasvat pitkin poskia.

• koke-82

ne on ihan kivat
      olisko pohjanmaalla päin nainen vailla kunnon.....

• Herkkua!!!

Minusta isot (roikkuvat) tissit ovat ihan MUST! Siis äärimmäisen kiihottavaa, näin 40v miehen näkökulmasta ainakin! NAMMMMMMMM!!!!!

• mutta mallikasta
        Herkkua!!! kirjoitti:

Minusta isot (roikkuvat) tissit ovat ihan MUST! Siis äärimmäisen kiihottavaa, näin 40v miehen näkökulmasta ainakin! NAMMMMMMMM!!!!!

Pienet tai pienehköt ovat ihanat. En tarkoita rukkasia vaan pieniä kaunismuotoisia rintoja.
        Ne kun tapaa varttuneemmalla naisella niin huh huh....
        Myös eräs havainto. Pienirintaiset ovat parempia sängyssä lähes poikkeuksetta. Kiihkeitä paketteja ;)

• mafbtothsdfg
        mutta mallikasta kirjoitti:

Pienet tai pienehköt ovat ihanat. En tarkoita rukkasia vaan pieniä kaunismuotoisia rintoja.
        Ne kun tapaa varttuneemmalla naisella niin huh huh....
        Myös eräs havainto. Pienirintaiset ovat parempia sängyssä lähes poikkeuksetta. Kiihkeitä paketteja ;)

kohta niitä pieniä ihania pystytissejä taas jim ma-to klo 23.00 alaston piilokamera

• 666+
        mafbtothsdfg kirjoitti:

kohta niitä pieniä ihania pystytissejä taas jim ma-to klo 23.00 alaston piilokamera

Mutta mikä on miesten mielipide tähän asiaan: Silikonit vai luomurinnat?
        Ittelläni on luomut, suhteellisen kookkaat ja hyvänmuotoiset. En ottaisi silikonia mistään hinnasta.

• Tissimies.
        666+ kirjoitti:

Ittelläni on luomut, suhteellisen kookkaat ja hyvänmuotoiset. En ottaisi silikonia mistään hinnasta.

Vastaus tähän viimeiseen kysymykseen, luomut, ehdottomasti, ei missään tapauksessa mitään silikoneja. Tästä on puhuttu paljon ja tullaan varmaan puhumaan maailman tappiin, tähän asti en ole kuullut kenenkään miehen ihannoivan silikoneja, päin vastoin!
        Rinnat ovat aina rinnat, millaiset ne siten ovatkaan, pienet tai isot, mitä sillä on väliä, ainakaan ulkoisesti, terveyden kannalta en osaa sanoa mitään muuta kuin sen että tietenkin hyväksyn useampien lailla terveyden (sairauden) takia tehdyt leikkaukset.
        Olen joskus - leikilläni tai ihan tosissani - sanonut että rinnat kertovat paljon naisesta, nainen joka kantaa rintansa pää pystyssä, välittämättä niiden koosta tai ulkonäöstä, on muutenkin sinut itsensä kanssa.
        Aloittajan kysymykseen vastaus; rintasi ovat todennäköisesti tosi kauniit, kiihottavat, älä ajattele asiasta mitään kielteistä.

• MM futis
        666+ kirjoitti:

Oikein tosi hyvä että ihminen on luonnolinen kaikilta osin ..

• halutessaan nähdä
        MM futis kirjoitti:

Oikein tosi hyvä että ihminen on luonnolinen kaikilta osin ..

pumpattuja palloja.

• 25v15cm110kg194cm

Kuules tyttönen! En jaksanu lukea kaikkien viestejä vaan se on tissi ku tissi miehelle(ainakin minulle) se merkkaa enempi että missä ne tissit on kiinni! :)

• Ms Nipples

Tässä sielunkumppani, jolla nännipihat on isot ja nännit aina sojossa. Voin sanoa ettei se ole kiva, kun aina pitäs ettiä tarpeeksi paksut liivit ettei ne näy läpi. En ole edes kiihottunut mutta aina ne sojottaa - paitsi saunan helvetinmoisessa kuumudessa. Ihnoan sojottavia nännejä ja kun näen kaupungilla sellasia tyrkkyjä ----- yäk! Mun ei tarttis edes yrittää.... =((
      Isot näänipihat on sairaan ihanat, rakastan niitä. Haluaisin vain että nännit olis edes joskus "levossa". Kai meitä on niin moneen junaan... Ole ylpeä itsestäsi ja siit' mit' sulla on. Min' ottaisin nuo heti, vaikka koko on kyllä mulla isompi. Olen F80 mutta mus ärsyttää noi nännit! Pitääkö muuttaa saunaan aina kun saa seuraa?

• mies aina oon

useiden naisten ongelma,eli häpeävät kookkaita nännejään jos ne näkyy liiveistä tai puseroista läpi ja käyttävät siksi topattuja liivejä.
        Miehen näkökulmasta ihan naurettavaa touhua. Jos nännit näkyy,niin olisivat ylpeitä niistä. Olen tavannut monia naisia kenellä on miesmäiset tosi pienet tai sisälläpäin olevat nännit pienine nännipihoineen,jotka ei reagoi mitenkään imutteluun tai kosketeluun ja ovat mielestäni vastenmielisiä.
        Rinnat saa riipua kunhan kokoa on vähintään D,ei mitään majavan litteitä häntää muistuttavia nahkalämsiä.

• Anonyymi
        mies aina oon kirjoitti:

useiden naisten ongelma,eli häpeävät kookkaita nännejään jos ne näkyy liiveistä tai puseroista läpi ja käyttävät siksi topattuja liivejä.
        Miehen näkökulmasta ihan naurettavaa touhua. Jos nännit näkyy,niin olisivat ylpeitä niistä. Olen tavannut monia naisia kenellä on miesmäiset tosi pienet tai sisälläpäin olevat nännit pienine nännipihoineen,jotka ei reagoi mitenkään imutteluun tai kosketeluun ja ovat mielestäni vastenmielisiä.
        Rinnat saa riipua kunhan kokoa on vähintään D,ei mitään majavan litteitä häntää muistuttavia nahkalämsiä.

Onhan ne täytetyt rinnat nuorena kivat kun pompottaa kävellessä kun kumipallot ja aina ovat pystyssä seiso tai makas.
        Sitte kun ikää tulee ja ongelmia niiden kanssa aletaan pienentämään,en kyllä ymmärrä kuinka tärkeitä rinnat toisille oikeen ovat kun terveyden kanssa pitää leikkiä...

• Anonyymi

Siis näin miehenä pidän isorintaitsista naisista erityisesti rinnoista pidän olen aivan varma että moni mies pitää isoista rinnoista miten ihanaa kun ne heiluu rytmukkään mainion tahdissa hyvä aloittaja ole onnellinen rinnoistasi olet upea nainen

• Anonyymi

Aloitettu: 2010-04-28 22:00:55

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe