Mistä talun tekemisen ohjeet?

suske78

Hei

Mä haluaisin tehdä sellaisia tauluja, joiden kehykset ovat puusta ja kehyksien sisälle tulisi lankapoimuja? Osaako kukaan sanoa, mistä voisi löytää tällaisen taulun tekemisen ohjeet?

3

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dwdwqdw

      no kehykset nyt saa vaikka hk-makkaran ympärille.. ei kait siinä mitään ohjetta tarvii..

      nuo lankapoimut taasen niin sun pitää löytää ko. tekniikan nimi, jotta voit hakea ohjetta netistä - tiedän kyöllä mitä tarkoitat mutten itsekään muista millä ko. tekniikkaa kutsutaan (joku muu ehkä muistaa)

    • no.ei

      Turha kysymys. Määrittelit jo itse sen. Mikä estää? Ei mikään. Ei ohjeita sulle. Jos hyväksyntää ja kehuja joita kaipanet. Mene ja ota vuoteesi ja näe. Ole utelias. Ole ihmekäs. Sen lisäksi hankkiudu vaikka elokuva-avustajaksi, esim. konttoristiksi tai arvoasteikossa parempaan yo-lakki valkokutreilla, ts. sähkökonekirjoittajaksi tulevaan 1952-vuoden elokuvaan, tai tee itse, kokeile itse (älä anna muille tilaisuutta, panettle heitä ja hauku), ole itsekäs) ts, siten ryijysi heräävät eloon. Ja sitä jatsinpolkennon luovuuden iloa jätkänlippalakki päässä. Et jäljittelemällä ja kopioimalla opi mitään. Ruikuttelemalla et saa mitään, parka. Jos haluat rahnaa, jota kumminkin lopulta halujat, niin tee ihan ite ja kekkaa ite. Riittikö. Loppu.

      Ei riittänyt? Nyt kannustin. Älä enää turhaan enää ruinaa. keksi itse, jos haluat olla ranskassa tahi kiinassa tai kolumbiassa niin kekkaa viiden vuoden päästä, ihan ite. loppu.

      No, palaan. Miksi puuta? Miksi lankapoimut? Jo rajoitat luovuutesi johonkin ihmeen puukehyksiin ja rajoihin ja poimuihin. Jos minä, apina-aivo, näkisin jonkun kehyksen ... ei luovuudella ole rajoja eikä kehyksiä, ( ei koskaan saa vahingoittaa luovuudella ketään). Entä sitten jos sinulla on liikaa naruja ja lankoja, nii mikä luovuuttasi rajoittaa? Kehyksetkö? Tee vaikka niin että sisältä kehykset tyhjät ja vapaat; ja sen ulkopuolella se LUOVUUS vaikka lnkapoimuin ripsinrapsin, ei ideotismia. Loppu.

      Odotan kuin kubrick.

    • rtkk

      Jos löydät oikean hakisanan, niin löytynee netistä googlettamalla. Olisko tuo sana 'kanavatyö'!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe