Hei
Mä haluaisin tehdä sellaisia tauluja, joiden kehykset ovat puusta ja kehyksien sisälle tulisi lankapoimuja? Osaako kukaan sanoa, mistä voisi löytää tällaisen taulun tekemisen ohjeet?
Mistä talun tekemisen ohjeet?
3
290
Vastaukset
- dwdwqdw
no kehykset nyt saa vaikka hk-makkaran ympärille.. ei kait siinä mitään ohjetta tarvii..
nuo lankapoimut taasen niin sun pitää löytää ko. tekniikan nimi, jotta voit hakea ohjetta netistä - tiedän kyöllä mitä tarkoitat mutten itsekään muista millä ko. tekniikkaa kutsutaan (joku muu ehkä muistaa) - no.ei
Turha kysymys. Määrittelit jo itse sen. Mikä estää? Ei mikään. Ei ohjeita sulle. Jos hyväksyntää ja kehuja joita kaipanet. Mene ja ota vuoteesi ja näe. Ole utelias. Ole ihmekäs. Sen lisäksi hankkiudu vaikka elokuva-avustajaksi, esim. konttoristiksi tai arvoasteikossa parempaan yo-lakki valkokutreilla, ts. sähkökonekirjoittajaksi tulevaan 1952-vuoden elokuvaan, tai tee itse, kokeile itse (älä anna muille tilaisuutta, panettle heitä ja hauku), ole itsekäs) ts, siten ryijysi heräävät eloon. Ja sitä jatsinpolkennon luovuuden iloa jätkänlippalakki päässä. Et jäljittelemällä ja kopioimalla opi mitään. Ruikuttelemalla et saa mitään, parka. Jos haluat rahnaa, jota kumminkin lopulta halujat, niin tee ihan ite ja kekkaa ite. Riittikö. Loppu.
Ei riittänyt? Nyt kannustin. Älä enää turhaan enää ruinaa. keksi itse, jos haluat olla ranskassa tahi kiinassa tai kolumbiassa niin kekkaa viiden vuoden päästä, ihan ite. loppu.
No, palaan. Miksi puuta? Miksi lankapoimut? Jo rajoitat luovuutesi johonkin ihmeen puukehyksiin ja rajoihin ja poimuihin. Jos minä, apina-aivo, näkisin jonkun kehyksen ... ei luovuudella ole rajoja eikä kehyksiä, ( ei koskaan saa vahingoittaa luovuudella ketään). Entä sitten jos sinulla on liikaa naruja ja lankoja, nii mikä luovuuttasi rajoittaa? Kehyksetkö? Tee vaikka niin että sisältä kehykset tyhjät ja vapaat; ja sen ulkopuolella se LUOVUUS vaikka lnkapoimuin ripsinrapsin, ei ideotismia. Loppu.
Odotan kuin kubrick. - rtkk
Jos löydät oikean hakisanan, niin löytynee netistä googlettamalla. Olisko tuo sana 'kanavatyö'!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13014310Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295944SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545505Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394107"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1023665Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632645Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438