Mistä talun tekemisen ohjeet?

suske78

Hei

Mä haluaisin tehdä sellaisia tauluja, joiden kehykset ovat puusta ja kehyksien sisälle tulisi lankapoimuja? Osaako kukaan sanoa, mistä voisi löytää tällaisen taulun tekemisen ohjeet?

3

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dwdwqdw

no kehykset nyt saa vaikka hk-makkaran ympärille.. ei kait siinä mitään ohjetta tarvii..

nuo lankapoimut taasen niin sun pitää löytää ko. tekniikan nimi, jotta voit hakea ohjetta netistä - tiedän kyöllä mitä tarkoitat mutten itsekään muista millä ko. tekniikkaa kutsutaan (joku muu ehkä muistaa)

• no.ei

Turha kysymys. Määrittelit jo itse sen. Mikä estää? Ei mikään. Ei ohjeita sulle. Jos hyväksyntää ja kehuja joita kaipanet. Mene ja ota vuoteesi ja näe. Ole utelias. Ole ihmekäs. Sen lisäksi hankkiudu vaikka elokuva-avustajaksi, esim. konttoristiksi tai arvoasteikossa parempaan yo-lakki valkokutreilla, ts. sähkökonekirjoittajaksi tulevaan 1952-vuoden elokuvaan, tai tee itse, kokeile itse (älä anna muille tilaisuutta, panettle heitä ja hauku), ole itsekäs) ts, siten ryijysi heräävät eloon. Ja sitä jatsinpolkennon luovuuden iloa jätkänlippalakki päässä. Et jäljittelemällä ja kopioimalla opi mitään. Ruikuttelemalla et saa mitään, parka. Jos haluat rahnaa, jota kumminkin lopulta halujat, niin tee ihan ite ja kekkaa ite. Riittikö. Loppu.

Ei riittänyt? Nyt kannustin. Älä enää turhaan enää ruinaa. keksi itse, jos haluat olla ranskassa tahi kiinassa tai kolumbiassa niin kekkaa viiden vuoden päästä, ihan ite. loppu.

No, palaan. Miksi puuta? Miksi lankapoimut? Jo rajoitat luovuutesi johonkin ihmeen puukehyksiin ja rajoihin ja poimuihin. Jos minä, apina-aivo, näkisin jonkun kehyksen ... ei luovuudella ole rajoja eikä kehyksiä, ( ei koskaan saa vahingoittaa luovuudella ketään). Entä sitten jos sinulla on liikaa naruja ja lankoja, nii mikä luovuuttasi rajoittaa? Kehyksetkö? Tee vaikka niin että sisältä kehykset tyhjät ja vapaat; ja sen ulkopuolella se LUOVUUS vaikka lnkapoimuin ripsinrapsin, ei ideotismia. Loppu.

Odotan kuin kubrick.

• rtkk

Jos löydät oikean hakisanan, niin löytynee netistä googlettamalla. Olisko tuo sana 'kanavatyö'!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe