Mikä on ohut?

poitsu1990he

Joo oon 17 vuotias ja minulla on 16cm penis ja 11cm ympärysmittaa joku sano että on nyrkki sääntö että penis ei mene vessa paperi rullan läpi tai on ohut kun siima minulla menee siitä läpi. Olenko siis todella ohut munainen ja ei tunnu naiselta miltään???

8

2520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija........

Valitettavasti kaverisi puhuu totta. Pituus ei merkitse mitään, vaan paksuus. Pitkä ja kapea voi mennä sisään tuntumatta muulta kuin kivulta kohtua vasten tökkiessään. Paksu sen sijaan venyttää piparia ja tuntuu hyvältä.

Tämä tuli todistettua kun tyttöystäväni kanssa kutsuimme kaverini ryhmäseksiin. Kaverilla on pari senttiä lyhyempi kuin minulla, mutta paksuutta sitten kompensoimassa. Minulla on pidempi mutta kapeampi. Tyttöystäväni sanoi jälkeenpäin ettei päästäisi koskaan kaveriani perseeseen koska se olisi liian paksu sinne. Hän sanoi sen tuntuvan paljon selvemmin pillussa ja että hän joutui myötäilemään kaverin liikkeitä että se olisi mahtunut sopivasti eikä olisi repinut paikkoja. Hänen mukaansa tekniikat ovat myös selvästi erilaisia, koska kaveri oli lähes koko ajan painuneena klitorista vasten ja työnnöt olivat lyhyitä ja orgasmissa kyrvän nykiminen ja sperman lämpö oli tuntunut selvemmin, kun taas minulla työnnöt ovat pidempiä ja klitoris saa kosketuksen rytmistä ja sperma tulee pohjalle saakka ja nykiminen tuntuu kohdun nipukassa.

• hrthhtrt

kuule iha hyvä penis, ei se mitää haittaa jos menee vessapaperi rullan läpi.

• terveHAHAHA
        hrthhtrt kirjoitti:

kuule iha hyvä penis, ei se mitää haittaa jos menee vessapaperi rullan läpi.

kutsuitte kaverinne ryhmä seksiin hahahahaha no voi vittu terve mitä menoa hahahah

• wertkjhg
        terveHAHAHA kirjoitti:

kutsuitte kaverinne ryhmä seksiin hahahahaha no voi vittu terve mitä menoa hahahah

Onko tämä hyvä mitta (tosin kasvaa vielä kun olen vasta 14v) Pituutta on normi erektiossa n 15,5cm ja paksuutta n 4,5-5cm. Kun on oikein kova erektio (jos olen runkkaamatta vaikka viikon) pituus on n 16cm ja paksutta n 5-5,5cm. Terska on aika suuri ja paksuuttakin löytyy tuntuu vaan että se olisi jopa vähän liian paksu. Ympärysmittaa en tiedä koska nauhamittaa en omista ja viivain o paha vääntää rullalle.

• dfgdfghdfghdfgfdgh
        wertkjhg kirjoitti:

Onko tämä hyvä mitta (tosin kasvaa vielä kun olen vasta 14v) Pituutta on normi erektiossa n 15,5cm ja paksuutta n 4,5-5cm. Kun on oikein kova erektio (jos olen runkkaamatta vaikka viikon) pituus on n 16cm ja paksutta n 5-5,5cm. Terska on aika suuri ja paksuuttakin löytyy tuntuu vaan että se olisi jopa vähän liian paksu. Ympärysmittaa en tiedä koska nauhamittaa en omista ja viivain o paha vääntää rullalle.

KYLLÄ SE ON IHAN HYVÄ MITTA JOS EI OLE ALLE 5CM, NYT LOPETTAKAA JO SE KYSELY -_-' Huoh... Mitä te sille ees mahtasitte vaikak ei oiskaa hyvä? Ette Mitään? Ihan turha kysellä, etenkin kun sillä ei oikeasti voi olla niin suurta merkitystä!

• Vituttaako?
        terveHAHAHA kirjoitti:

Toiset nauttii seksistä, sinä pihtariraukka taas et saa muuta kuin omaa kättä, jos edes sillä uskallat koskea.

• Jokurnadomin1111

Tarvitsen apua olen 12v ja penikseni on ohu. En ole mitannut ympäryys mittaa mutta

• Anonyymi

Peniksen kokoa en edes pääsisi toteamaan, jos tyyppi kirjoittaa oikeasti "vessa paperi rulla".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9077
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1380
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      889
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      708
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe