Carinan pakosarjan

paha paikka

irroittamisesta kysymys. Milläs olette saaneet ruostuneet ja juuttuneet pultit 5kpl auki -90-mallin Carina 2:sta? Pari keskimmäistä mutteria ainoastaan avautui, muista on jo kulmatkin niin syöpyneet, että hylsy sutii joutavaa. Esim. se oikeanpuoleinen pultin kanta on tosi matalaksi syöpynyt eli ainoa keino lienee hiota Remelillä pois koko kanta ja sitten putkitongeilla poistaa kierreosa, kun sarja on jo pois tieltä. Tällöinkin varmaan kuumentaminen ja kaikkivoipa koputtaminen ja hakkaaminen on paikallaan? Olen kuullut, että jotkut hitsaavat mutterin syöpyneen kannan päälle, muttei mulla ole siihen mahdollisuutta.Pakosarjassa on siis pari hiushalkeamaa ja pakoputkenkiinnityspinnapulteista 2 ovat juuresta poikki, jolloin enää keskimmäinen pultti pitää.

2

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama taas

puoleinen matalakantainen pultti kiinni. Se laturinpuoleinen lähti, kun annoin lekaa iskutaltan avulla pultin kantaan viistosti vastapäivään. Keskimmäisissä kolmessahan onkin vaan mutterit, jotka on yhdistetty pinnapulttiin. Yhden tällaisen mutterin onnistuin taltalla halkaisemaan ja jenkaakin pinnapulttiin vielä jäi.

• onnellinen carinaris

irti. Se oikeanpuoleinen pultti teki töitä. Remeli ei kantaan pystynyt, joten sahasin rautasahalla kannan kolmesta kohtaa halki ja löin taltalla palaset vex. Poikkihan sitä ei mahtunut sahaamaan. Putkitongeilla sitten jenkaosakin vapautui.
        Pakosarja oli alapuoleltakin kiinni yhdellä tukiraudalla. Nyt on kaikki taas onnellisesti koottunakin eikä pakokaasuvuotoja ilmene. Säästin satasia, koska uudet pultit ja tiivisterenkaat maksoivat yht. vaan 13 euroa. Hiushalkeamat pakosarjassa eivät vielä pahemmin haittaa ja yleisiäkin tuntuvat olevan. Sarjan alla rämissevän suojapellin poistin myös, koska se tuppaa rämisemään tietyillä kierroksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3274
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      324
      2865
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1566
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1304
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1272
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1000
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      997
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe