Moottoritiellä kaahataan

-autoilija

Valvooko poliisi ollenkaan nopeuksia moottoritiellä? Kuopiosta etelään päin ajellaan kuin hullut. Jos itse ajelet rajoitusten mukaan, moni tekee ihan älyttömiä ohituksia, eikä 120 km/h nopeudet ole mitenkään poikkeuksellisia. Mistä tämä johtuu?

10

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 103 km/h

Samoin rampit kuin hullut tuli rampilta. ajoin leppävirralle laiton nopeuden vakkariin 103 km/h.

Moottoritiellä ajoi ohitseni 37 autoa joilla oli ylinopeus. Ajoi myös peräkärriautot samalla tavalla.

• Teiden tukko

Myös minua nolottaa ja hävettää aina, kun minut ohitetaan. MIkään ei koske
        savolaisen sieluun kovemmin, kuin joutua häpeällisesti ohitetetuksi.

• -tollo-

Kumpi se on hullu, joka tulee räväkästi vähintään rajoitusten mukaisesti moottoritielle ja sovittaa nopeutensa muuhun liikenteeseen. vai nyhverö Nyyssönen joita täytyy väistellä Kuopion poliisin antamien ohjeiden vastaisesti vasemmalle kaistalle, samoin muille liittymäkaistalta (takana) tuleville aiheuttaa pirullisia tilanteita.

Kumpi on hullumpi ?

• sagitus

Mut eikös moottoritiellä nopeusrajoitus ole 120km/h? Mutta asiaa puhut...vaikka ajais 120 mittarissa menee porukkaa ohi ihan sama kumpaan suuntaan ite on menossa...

• peltipoliisikin

Oli vähän aikaa sitten tutka Kuopion jälkeen pohjoisesta tuleville. Poliisi oli ylimenevällä sillalla mittaamassa nopeuksia. Aika hyvin jäi autoilijoita haaviin ja onneksi moni sai sakot ja valtion kassa rahaa. Joskaan moottoritie ei ole liikenteellisesti maailman paras paikka pitää ratsiaa eikä pysäytellä autoja kuten romanialaiset kaupustelijat.

Moottoritiellekin vain peltipoliisit mittaamaan ainakin ohistuskaistan nopeuksia. Nehän ovat maantiellä maailman paras keksintö. Miten sitä onkaan kaahattu ennen kun ei ollut peltipoliiseja.

• voevoevoe

moottoritiellä? Niinkuin pimeeseen nyppylään tai mutkaan tmv? Vaarallista. 120km/h on kyllä tosi huima vauhti motarilla. Nuo nykyautot on niin kevyitä että johan ne meinaa lähteä lentoon viidenkympin jälkeen.

Ihmisillä taitaa olla joku kiire päästä etelän suuntaan ihmisten ilimoille.

• Annika09876

Itse olen kyllä ihmetellyt niitä etelään päin motarilla ajavia, joilla vauhtia on 88-92 ja kun lähennytään ramppia josta aiotaan poistua, niin vauhtia hidastetaan 70 tienoille. Lähteekö nykyautot lentoon kesäkuivalla kelillä, jos rattia kääntää hitusenkin, vai mikä mättää?

Kannattaa tarkistaa se mittari nopeusnäytöllä/navigaattorilla, jos se vikapää olisikin peilistä nähtävissä. Itse ajan 103-105 (satasen rajoitusalueella) ja suurin osa porukasta pysyy kyllä takanani. Toki ohituskaistalla menee ruuhka-aikoina paljon sakkia kohtuullisella vauhdilla ohi, sillä eteläpuolen ramppien kohdalla syntyy aina em. hidastelua, en minäkään viitsisi siihen sumaan jäädä jos olisin menossa ABCn tuolle puolen.

• kuski kuopiosta

"Kannattaa tarkistaa se mittari nopeusnäytöllä/navigaattorilla, jos se vikapää olisikin peilistä nähtävissä. Itse ajan 103-105 (satasen rajoitusalueella) ja suurin osa porukasta pysyy kyllä takanani"

No kun eivät pysy. Itse ajelen just noin, rajoitusten mukaan, ja porukka singahtelee ohi kuin nuolet.

Toisaalta, en ole yhtään ainutta kertaa nähnyt tutkaa tai ratsiaa eteläisellä moottoritiellä, vaikka ajelen sitä useita kertoja päivässä. Virkavalta vissiin unohtanut koko moottoritien.

• AntaaMennäVaan
        kuski kuopiosta kirjoitti:

"Kannattaa tarkistaa se mittari nopeusnäytöllä/navigaattorilla, jos se vikapää olisikin peilistä nähtävissä. Itse ajan 103-105 (satasen rajoitusalueella) ja suurin osa porukasta pysyy kyllä takanani"

No kun eivät pysy. Itse ajelen just noin, rajoitusten mukaan, ja porukka singahtelee ohi kuin nuolet.

Toisaalta, en ole yhtään ainutta kertaa nähnyt tutkaa tai ratsiaa eteläisellä moottoritiellä, vaikka ajelen sitä useita kertoja päivässä. Virkavalta vissiin unohtanut koko moottoritien.

Mun pippelin pituus kyllä kestää sen vaikka joku haluaakin mennä kovempaa. Petosen Ladat ja Ooppelit kun jää tieltä pois niin motarihan on ihan sutjakka ajella, minä en näe siinä tiellä mitään ongelmaa.

Ja näkkyy siellä olevan niitä polliisejakin seassa enemmän kuin tarpeeks. Niitä on nykyään vaan vähän hankala hokasta.

• Anonyymi

autoilijat

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      19
      6488
    2. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      5
      1014
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      877
    4. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      838
    5. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      47
      821
    6. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      266
      802
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      20
      761
    8. Vietätkö uuden

Vuoden miten tai kenen kanssa?
      Ikävä
      63
      742
    9. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      25
      691
    10. Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.

Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa
      Kannus
      35
      690
    Aihe