Vanhempien piilosta kuvia ja filmejä

Herkun perässä

Porukkani olivat vajaan viikon sukuloimassa ruotsissa. Minä olin onnellinen, kun sain olla yksin kotimiehenä. Vanhemmpi velipoikakin oli intissä. Aloin kaivelemaan kaappeja ja komeroita, kuin aavistaen jotain löytyvän. Varsinkin, kun kaverini kertoi "kaikilla vanhemmilla olevan omia seksisalaisuuksia". En kuitenkaan äidin ja isän makkarin komeroista löytänyt muuta kuin äidin upeita seksiasuja. Sitten otin tuoli ja aloin etsiä yläkomeroista, mutta sielläkään ei ollut mitään kiihottavaa. Sitten... astuessani alas tuolilta, horjahdin pahasti ja rojahdin parivuoteen reunaan niin pahasti, että vuoteen vieressä oleva iso yöpöytä siirtyi....

Sieltä ne aarteet sitten löytyivätkin!!! Pöydän sokkelin takaosa oli kuin salalokero. Siellä oli laatikko, mistä löysin kaksi dildoa, anustapin valokuvia ja muutaman CD-levyn.

Kaikki mukaan ja omaan huoneeseen. Ensin selasin kuvia ja minua vähän hävetti katsella omaa mutsia levittelemässä alpäätään kaksin käsin. Sitten kuvia, missä hänellä oli noita dildoja sisällään. Häpeästä huolimatta kyrpäni nousi ja himo oli valtava. Lopulta löin cd.levy koneeseen. Siinä oli pari filmiä ja lisää kuvia, muttä tällä kertaa mukana oli joitakin vieraita miehiä mökillämme, missä porukalla nussivat äitiä.
Tunne oli oksennuksen ja kiiman sekoitusta, mutta spermat lensivät jos lyhyen katselun jälkeen.
Siinä meni viikko runkatessa noille kuville ja filmeille. tein cd-levyistä itselleni kopiot ja skannasin kuvat omaan arkistooni. Minusta oli lopulta järisyttävän mahtavaa katsella, kuinka isä kahden muun miehen kanssa vuoron perään nussi äitiäni. Näitä kuvia sitten olen katsellut lähes joka ilta senkin jälkeen, kun väki tuli takaisin kotiin. Nyt katselen heitä vähän toisella silmällä.

4

11102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se äidillekkin maistuu vaikka ei sitä omasta vaimosta uskoisi. Mutta niin se vaan himoaa ja minä katsella.

• Kiimakolli kotona

Muutama vuosi sitten löysin äidin kaapista DVD-filmin. Kaappi oli normaalisti lukittu, mutta kai unohtunut auki jostain syystä. Tiesin, että jotain siellä olisi, miksi muuten se pidettiin lukossa. Äitiä naitiin filmissä jossain tapahtumassa, ensin autossa, sitten jossain mökillä. Kolme miestä veteli vuoron perään.

Tein kopion filmistä kutenskannasin moent kuvatkin. Panokuvia nekin, mutta eri miesten kanssa. Kyllä on runkkukamaa riittänyt. Kyrpä seisoo niin, että koskee.

• Ossi runkkunen

Minäkin löysin aika kovaa kamaa vaatehuoneemme ylähyllyltä. Joten, hyvät ihmiset, jos ette halua kuvianne löytyvän, elkää piilottako niitä mihinkään komeroihin. Sieltä ne löytyvät takuuvarmasti.

No meidä porukoiden filmit ja kuvat olivat kanssa kovaa ryhmänaintia. Yhdessä oli äidin serkku ja velikin mukana. Valtavasti heillä oli asuja ja roolileikkejä pelasivat. Yhdessä kuvassa isä sai sellasella vyötärölle pujotettavalla tekokullilla takapuoleen äidiltä, samalla kun hän imi enon kyrpää. Kyllä sen jälkeen on runkkuiltoja riittänyt ja äiti suorastaan huokuu seksi silmissäni.

• Mahtavaa!

Onhan se hienoa jos äiti saa maistaa vierasta kyrpää ja siitä löytyy vielä videomateriaalia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe