Riian keskustassa, vastapäätä keskusasemaa/Origoa Merkela iela 10:ssä on outlet myymälä "Absolu". Heillä on naisten vaatteita myynnissä. Hinnat muutamasta latista alkaen. Kannattaa zekata.
Ostosvinkki naisille
4
1873
Vastaukset
- puoteja
...ja samaa katua vähän eteenpäin toinenkin tosi edullinen vaatekauppa, jossa esim. vyöt alk. 3 ls.
- Matkaan vain hetki
Saisiko vinkkausta myös muihin outlet-myymälöihin :) Onko kenkien kyseisiä?
- Iksu**
Minkä laatuisia nuo vaatteet yms vermeet ovat....onko halpis tavaraa vaiko vähän parempaa...täyttä luksusta ei varmaankaan:9?
- Riganieki
Iksu** kirjoitti:
Minkä laatuisia nuo vaatteet yms vermeet ovat....onko halpis tavaraa vaiko vähän parempaa...täyttä luksusta ei varmaankaan:9?
On ne ihan hyvää kamaa, ei tosin käsittääkseni brändituotteita tuossa myymälässä. Siltä osin kannattaa poiketa outletissa lähellä vapaudenpatsasta, muistaakseni se on Brivibas blv. ja oikealla puolella, eli siinä kun ajetaan kohti vapaudenpatsasta. Valitettavasti en juuri nyt muista liikeen nimeä.
Kenkiä täällä saa tällä hetkellä vähän joka paikasta alennusmyynneistä. Täällä kun noita kenkäkauppoja riittää. Esimerkiksi Alfassa oli alkuviikosta 30 - 70 % alennuksia järjestään jokaisessa kenkäkaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013