http://uutiset.msn.hs.fi/politiikka/artikkeli/1135256478476
"Aseluvan hakijalta ei voida vaatia jäsenyyttä ampumaseurassa. Kiisteltyä ampuma-aselakia joudutaan tältä osin muuttamaan sen eduskuntakäsittelyssä."
"Valiokunta: Ampumaseuran jäsenyys ei käy aseluvan ehdoksi"
7
628
Vastaukset
- Potifar
Totta. Keneltäkään ei tulla vaatimaan ampumaseuran jäsenyyttä. Ongelma tulee siinä kohtaa kun sinun pitäisi todistaa lupaviranomaiselle aktiivinen harrastamisesi. Sinun ei tarvitse kuulua ampumaseuraan, mutta lupaviranomainen ei myönnä sinulle aselupaa koska et pysty heidän mittapuunsa mukaan todistamaan "aktiivisuuttasi". Muista, että uusi aselaki tehdään niin, että viranomaisilla on aina keinot tehdä elämästäsi hankalan jos omistat aseita. Saat juosta kyttiksen kansliassa vähän väliä todistamassa jotakin jotta voit pitä aseesi. Rahaa palaa ja lopulta et jaksa enää. Vuosien kiusaamisen jälkeen päätät antaa aseesi valtiolle. Ihan ilmaiseksi.
tämä harrastusaktiivisuuspakko on Pertti Eilavaaran mukaan PERUSTUSLAIN vastainen. Kaikki harrastustoiminta on VAPAAEHTOISTA.
Lukekaa Eilavaaran tutkimus Nra:n sivuilta.- Smith Wesson
MarkkuP kirjoitti:
tämä harrastusaktiivisuuspakko on Pertti Eilavaaran mukaan PERUSTUSLAIN vastainen. Kaikki harrastustoiminta on VAPAAEHTOISTA.
Lukekaa Eilavaaran tutkimus Nra:n sivuilta.Aktiivisen harrastamisen voi tietenkin todistaa postaamalla youtubeen omia ammuskeluvideoitaan.
Sen jälkeen tuleekin sitten Karhu-ryhmä ryminällä hakemaan pois sinun Feinwerkbausi.
Hierotaanpa tätä lakia nyt sinne sun tänne, tilanne on se, että ampumaharrastus Suomesta nitistetään joka tapauksessa niin ohueksi kuin suinkin. Jos ei perustuslain vastaisella lailla, niin sitten ratojen ympäristöluvilla, lupamaksuilla ja muilla konnankoukuilla.
"Konstit on monet", sanoi kokoomuslainen kun kansaa orjuutti. - kerätä aseet pois
Smith Wesson kirjoitti:
Aktiivisen harrastamisen voi tietenkin todistaa postaamalla youtubeen omia ammuskeluvideoitaan.
Sen jälkeen tuleekin sitten Karhu-ryhmä ryminällä hakemaan pois sinun Feinwerkbausi.
Hierotaanpa tätä lakia nyt sinne sun tänne, tilanne on se, että ampumaharrastus Suomesta nitistetään joka tapauksessa niin ohueksi kuin suinkin. Jos ei perustuslain vastaisella lailla, niin sitten ratojen ympäristöluvilla, lupamaksuilla ja muilla konnankoukuilla.
"Konstit on monet", sanoi kokoomuslainen kun kansaa orjuutti.ennen kuin Kreikan rahatilanne syöksee Euroopan tilanteeseen, joissa niitä oikeasti aletaan tarvitsemaan.
- Potifar
MarkkuP kirjoitti:
Lukekaa Eilavaaran tutkimus Nra:n sivuilta.Älä ole naiivi MarkkuP. Lex Nokia oli monen lakitieteen professorin mielestä perustuslain vastainen, mutta se meni eduskunnassa ryhmäkurin ym. kautta läpi, että paukahti. Eilavaara ei päätä siitä mikä on perustuslain vastainen ja mikä ei. Onhan jo todettu moneen kertaan, että uusi aselaki tehdään ilman asiantuntijalausuntoja päätösvaiheessa. Uusi aselaki on pakkomielle pääpuolueille ja aselain kakkosvaiheessa toteutuu vasemmistoliiton ja vihreiden unelma. Ne jotka haluavat pitää aseensa niin tulee miettiä tarkkaan ketä äänestää. Minä en halua mitään kapinaa tai konfliktia aseomistuksesta Suomessa kuten oli mm. Belgiassa. Käyttäkää järkeänne ja vaikuttakaa. Se on ainoa mahdollisuus. Muuten sinun aseesi sosiaalisoidaan. Tämän nimeen vannoo jopa kokoomus. Mm. Nepponen elvistelee Kataisen säestyksellä ryhmäkurin nimeen. Reserviläisliittoja painostetaan jne. Jos olen väärässä niin oikaiskaa. Näin minä olen vaan kuullut melko luotettavilta tahoilta.
Potifar kirjoitti:
Älä ole naiivi MarkkuP. Lex Nokia oli monen lakitieteen professorin mielestä perustuslain vastainen, mutta se meni eduskunnassa ryhmäkurin ym. kautta läpi, että paukahti. Eilavaara ei päätä siitä mikä on perustuslain vastainen ja mikä ei. Onhan jo todettu moneen kertaan, että uusi aselaki tehdään ilman asiantuntijalausuntoja päätösvaiheessa. Uusi aselaki on pakkomielle pääpuolueille ja aselain kakkosvaiheessa toteutuu vasemmistoliiton ja vihreiden unelma. Ne jotka haluavat pitää aseensa niin tulee miettiä tarkkaan ketä äänestää. Minä en halua mitään kapinaa tai konfliktia aseomistuksesta Suomessa kuten oli mm. Belgiassa. Käyttäkää järkeänne ja vaikuttakaa. Se on ainoa mahdollisuus. Muuten sinun aseesi sosiaalisoidaan. Tämän nimeen vannoo jopa kokoomus. Mm. Nepponen elvistelee Kataisen säestyksellä ryhmäkurin nimeen. Reserviläisliittoja painostetaan jne. Jos olen väärässä niin oikaiskaa. Näin minä olen vaan kuullut melko luotettavilta tahoilta.
Olen jo lähettänyt protestikirjeen 10:lle kansanedustajalle. Tee sinäkin samoin ja vaikuta.
- sairas elukka
Smith Wesson kirjoitti:
Aktiivisen harrastamisen voi tietenkin todistaa postaamalla youtubeen omia ammuskeluvideoitaan.
"Konstit on monet", sanoi kokoomuslainen kun kansaa orjuutti.Juu, aika pahalta eräiden poliittisten tahojen aikomus näyttää. Metsästys on kuitenkin vielä vahva linnake jota ituhipit eivät hevin valloita. Metsästykseen ja maanomistukseen kannattanee siis jatkossa panostaa täysillä. Metsästysase voi soveltua muuhunkin ammmuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778