Hauskaa

minttupuu

vappua juu!!
Miks se Hatzan hauska ketju lähti???

Millähän tässä kuluttais tylsää iltaa sitten?
Ei tuu telkasta mitään järkevää, tääl ei saa enää pitää kivaa, aina vaan "nettikiusaajan profiili" ensimmäisenä.

*möks*

14

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

      Itku tulee pitkästä ilosta,vilkaisin mäkin tota pitkää ketjua .
      Siinä sitä olis juttelemista aina ajankohtasesta aiheesta,mä kuuntelen jopen laulua jossa se kiertää Helsinkiä ja mua nauratti kun ,Arto Melleri piti palaveriä ittensä kanssa kännykän välityksellä punasissa liikennevaloissa.

      • aloitus ja muutama harva viesti siinä on asiaa, suurin osa mitä kauheinta törkyä.
        Onneks en siinä sopassa ole mukana.


    • ja miun pitää lähtee kohtapuoliin töihin): Mut toivottavasti HTZA ei enää mainitse minuu alotuksissaan!
      Hää vinoilee miulle, ku kerroin syöväni munkkeja joita paistelin:)))

      MÖKS): eiku :)))

      • k/k

        viehän ilmapallot mukanas tyksis oli vaan yks iso aulassa ihan tyhmää ja askeettista.


      • et kai niitä koristeeksikaan paistanut?
        Syötäväks tarkotettua tavaraa!
        Hatza oli kade, eihän se niitä ite voi syödä, vilisevät hiilareita.


      • k/k kirjoitti:

        viehän ilmapallot mukanas tyksis oli vaan yks iso aulassa ihan tyhmää ja askeettista.

        onko sinne nyt ostettu, kuten aina ennen, ilmapalloja, jos on, saadaan tosiaan pumpata palloa toisensa jälkeen ja viritellä serpentiinejä rullatolkulla:)))


      • sasus kirjoitti:

        onko sinne nyt ostettu, kuten aina ennen, ilmapalloja, jos on, saadaan tosiaan pumpata palloa toisensa jälkeen ja viritellä serpentiinejä rullatolkulla:)))

        Onhan joka huonee seinässä happisuuttimet.


      • minttupuu kirjoitti:

        et kai niitä koristeeksikaan paistanut?
        Syötäväks tarkotettua tavaraa!
        Hatza oli kade, eihän se niitä ite voi syödä, vilisevät hiilareita.

        kyl hauskan näköisiä, ku niitä ei oo pyöritetty ollenkaan, vaan löysähkönä taikinana nosteltu lusikalla öljyyn, kaikenlaisia ulokkeita niissä:)) Mut kyllähän ne suuhun on tarkoitettu. HTZA on nyt tosi kade, hää kun mielikuvissaan nieleskelee vaan näitä herkkuja:))))


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Onhan joka huonee seinässä happisuuttimet.

        huoneiden seinissä, on vaan happipulloja, isoja, joita säilytetään lääkkeenjako huoneessa.


      • sasus kirjoitti:

        kyl hauskan näköisiä, ku niitä ei oo pyöritetty ollenkaan, vaan löysähkönä taikinana nosteltu lusikalla öljyyn, kaikenlaisia ulokkeita niissä:)) Mut kyllähän ne suuhun on tarkoitettu. HTZA on nyt tosi kade, hää kun mielikuvissaan nieleskelee vaan näitä herkkuja:))))

        noi paljo, evään laittoon ja menoks...

        Hyvää yötä kaikille:)))


    • viivi-amaldiina

      nyt kuitenkí.
      Mitä mummot tekevät päivätanssessa, ottavat tilaisuudesta vaarin.

      Töks, tuo netti kiusausketju on inhottava, en ole lukenut kuin muutaman viestin ja sekin riitti.
      Hatzan ketjua en kerinnyt nähdäkkään .......

      • vaikka et hatzulin ketjua nähnytkään ;)))
        Raukka alkaa toistamaan itseään.


      • Anceli kirjoitti:

        vaikka et hatzulin ketjua nähnytkään ;)))
        Raukka alkaa toistamaan itseään.

        mä kun pelkäsin et vahinkos kopioinkun en tierä mitä kirjotettiin,onneks me fiksut ei olla rammareita juuttuneen neulan kanssa.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        mä kun pelkäsin et vahinkos kopioinkun en tierä mitä kirjotettiin,onneks me fiksut ei olla rammareita juuttuneen neulan kanssa.

        mutta nyt me lopetetaan, että toiset saa tilaa, hyvää yötä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe