Tylsää viettää vappu yksin :(

bilekamuton

Hei vaan kaikki!
Mitä voisi yksinäinen naisihminen tehä vappuna Helsingissä?
Olen kaveriporukkani ainut sinkku, joka asuu täällä ja kaikki parikunnat puuhaavat jotain keskenään, joten en ole tavallaan tervetullut vietäämään iltaa heidän kanssaan. Eikä ees kauheen kivaa olisikaan :(
Kuitenkin ahistaa taas viettää "juhla"päivä yksin kotona ja olisi ollut kiva mennä jonnekin ja pitää hauskaa.. mutta taas vuokrataan leffa ja herkutellaan, jei!
Kavereita on paljonkin, mutta kaikilla on jo ihan eri elämäntilanne päällä kuin mulla ja ketään ei vaan saa pitämään hauskaa tai extempore kahville! Mutta eipä tässä 29 vuoden iässä enää paljon ketään bile- yms muuta höperöpöperökavereita saa.. Mutta oisko mitään ehdotusta, mitä yksin vois tehdä? Mihin vois mennä?
Hauskaa vappuna niille, jotka saavat nauttia juhlaseurasta!

9

2695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin minäkin

liikenteeseen yksin, vappunahan on porukkaa liikkeelä, ihan hyvin voit lähteä yksin.

• 35-178-90

mennään yhdessä, minä tarjoan, sinä maksat?

• 8888

Sama vika täällä yli 30v miehellä. Eihän noista lapsiaan hoitavista kavereista enää ole lähtijäksi, muistoissa vaan ne vaput kun heidän kanssa yhdessä juhlittiin. Ajattelin kuitenkin lähteä silti reippaasti liikenteeseen. Suunnitelmissa on mennä aattona päiväsaikaan kaupungille katselemaan meininkiä ja sen jälkeen ehkä johonkin kuppilaan tai pariin, mutta ajoissa kotiin ellei nyt sitten naisseuraa löydy... Ja vapunpäivänä sitten uudestaan kaupungille ja silloin enempikin ottaa asiakseen kierrellä baareja, koska onhan silloinkin paljon vapunjuhlijoita mutta vapunpäivänä meno lienee rauhallisempaa.

• Vallilaan!

Minulla on vastaava tilanne tänä vuonna.
      Vaikka en tanssi paritanssia niin ajattelin menna valillan vapputansseihin katselemaan ja tapaamaan muita joka juhlii vappua, se alkaa muistaakseni Pe klo 1600 ja kestää 21-22 asti.
      Ja lauantaina Kaivariin, sieltä löytyy aina jutteluseuraa!

Infoa löytyy Facebookista ja myös : http://www.vallilantango.net/

• allurellu

Hiukan sama juttu täällä. Sinkkukavereita oli kyllä vielä viikko sitten jäljellä jopa kolme, mutta nyt ei ilmeisesti enää ketään kun eivät viesteihini vastaa. Vappua ovat juhlimassa keskenänsä, sen tiedän. Ystävyyttä takana kuitenkin melkein 30 vuotta... :( Vappu kotona: kaksi vuokraleffaa ja kasa herkkuja. Ei paljon hymyilytä...

• Mats´Q

Voi voi :( Tsemppiä teille yksinäiset sielut! :) Minäkin olen kaksikymmentävuotias nuori mies, joka viettää vapun yksin ---> olenhan siis itsekin yksinäinen sielu mmm.. no joo.

• aurinkoa ja kesää

Kuumetta lähes 38. Äidin neulomet pässinpökkimät jalassa ja äidin mustaherukkapensaasta poimituista marjoista kuumennettu mehu höyryää mukissa.. ei se mielltä ylennä tämäkään.. ;-)

• n.-80

Ymmärrän kyllä täysin. Olen itsekin niitä harvoja kaveriporukan sinkkuja ja monesti tuntuu varsinkin näin juhlapyhinä ettei viitti ns. vaivata niitä seurustelevia kavereita, kun niillä on kuitenkin suunnitelmia. Voishan sitä toki lähteä jonnekin itsekseenkin, jos ois enemmän rohkeutta, harvemmin on..Nostan kyllä hattua niille, jotka niin tekee :)
      Mutta hauskaa vappua kaikille!

• Näinkin

Sinkku saattaa tuntea olonsa hieman yksinäiseksi tällaisena päivänä mutta onhan sitä vappua tullut vietettyä ja katsottua. Kiva tietysti olisi olla oman kullan kanssa jossain mutta kun sitä oma kulta ei nyt ole niin nautin vapusta hyvän kirjan ja leffan seurassa mukana pieni kasa herkkuja : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4467
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1197
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      913
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      847
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe