Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kankkusessa panettaa

Kauhea kankkunen

Oli lehdissä jonkun alkoholitutkijan selvitys siitä, etteikö kunnon kankkusella muka olisi mitään vaikutusta seksi halukkuuteen. Ei mukamas ole. Hah, jokainen joskus lärvit ottanut ainakin urospuolinen tietää kokemuksesta, että aamulla kankkusessa panettaa niin penteleesti, homma hoituu montakin kertaa.
Siis huomattavasti enemmän kuin selvinä aamuina.

Sama heinähattu väitti, että eri alkoholi laaduilla sekaisin nautittuna illan ja yön mittaan ei olisi mitään vaikutusta kankkusen vaikeusasteeseen. Vain promillet ratkaisevat. Täysin tietämätöntä puhetta.

Jokainen vähintäänkin viikonloppudoku tietää , että jos on tullut vedettyä konjakkia, viinejä, kaljaa ja joitain eksoottisia drinkkejä lärviin samalla promille määrillä kuin pysytellen pelkässä kossuvishyssä, eli kirkkaissa,on seurauksena järkyttävä päänsärky ja oksentelu pitkälle seuraavaan iltapäivään. Varsinkin yhdistelmä konjakki, jokin kotiviini, punaviini ja olut sekaisin on varma krapulapommi.

Kossuvishyhenkilö lähtee aamulla pirteänä lenkille ilman mitään pahaaoloa, vaikka promillet samat. Tämä on testattu lukemattomia kertoja promillemittarien kanssa. Pitää varmasti paikkansa.

Miksi näitä muka tutkimuksia aina ennen Vappua, Juhannusta tai muita ryyppypäiviä lehdissä julkaistaan.
Saadaan tietenkin lukijoita, mutta kysykää viinan käyttäjiltä, eikä raittiilta alkoholitutkijoilta.

Mitä mieltä olette, olisi hauska kuulla näin Vapun aattona kokemuksia aiheesta.

12

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Olet oikeassa, juuri noin se menee.

    • Kossuvishy

      Itselleni ainakin tulee huonompi olo juotuani sekaisin eri aineita, kuin pysytellessä esim. kossussa.
      Vaikka promillemäärät samat.

      • Jorma Kovana

        Kankkusessa panettaa, mutta niin panettaa kännissä ja selvinpäinkin...
        Ei panetus kankkusta tarvitse.


    • paikkaansa!

      ainakaan mulla mulle se on ihan sama juonko sekasin vai en niin aamulla on yhtä huono olo!

    • TOTTA joka sana

      täysin oikeassa. Kaikki sama koettu monta kertaa. Juomalla esim. pelkkää vodkaa limpparin kanssa olet paljon terveempi seuraavana päivänä kuin juomalla sekaisin jotain viininlitkuja.

    • jeeah...

      Toki krapulassa panettaa normaalia enemmän, lisäksi kankkusessa naimisesta saa enemmän 'irti' kuin selvinpäin bylsimisestä. Siksipä yleensä pistetään emännän kanssa kello soimaan krapula-aamuina jo aamulla kuudelta, että ehditään naatiskella mahdollisimman monta tuntia krapulan antamasta boostista :) En kyllä tiedä onko naisilla sama juttu, mutta ainakin eukko on hommassa täysillä mukana...

      Sitten tohon toiseen asiaan, että enemmän eri aineita kittaamalla saisi kovemman kankkusen kuin pelkkää olutta litkimällä en osaa sanoa, mulla toi on ihan sattuman kauppaa. Yleensäkin väkevistä saan varmemmin kunnon darran kuin pelkällä oluella, ei sinällään merkitystä onko Pernodia vai Persikkakonjakkia.

    • Reima Runkkari

      Ai oikein alkoholitutkija. Kannattais vaihtaa alaa tai harrastaa empiiristä tutkimusta. Viisi päivää juotuani tossa viikko sitten handuttelin kahdessa päivässä seitsemän kertaa. Kokoajan stondas. (eikä fuckbuddy tietenkään vastannu ;) Sama juttu muijilla kuulemma. Katkolla juteltiin avoimesti, ja kaikki samaa mieltä. Vitun toope tutkija, täytyy sanoo.

    • Hadde

      Panetuksesta olen ihan samaa mieltä.
      Mutta darra on kyllä aina samanlainen, huolimatta siitä mitä on juonu.

    • Krapulisti

      Totta kai krapulassa panettaa paaaaaaljon enemmän kuin normaalisti. Tosin joskus krapula on niin paha, ettei paneminen onnistu eikä välttämättä tee yhtään mieli seksiä muutenkaan. Mutta 95 prosenttia kerroista panettaa todellakin enemmän.

      Krapulan kovuus on mulle sattuman kauppaa, eikä ole mitään väliä, mitä on juonut. Määrä ratkaisee, ja koskapa tulee aina vedettyä kaksin käsin pilkkuun asti, kirkkaista tapaa tulla itselleni pahempi krapula kuin kaljasta, jälkimmäistä kun ehtii juoda paljon vähemmän.

      • Kankkusessa panettaa

        Hauska kuulla, että samaakin mieltä ollaan, etenkin kankkusaamukankeudesta, näin se vaan on, ainakin allekirjoittaneella.

        Näin viimeisen loma-aamun kankkuskokemuksella voin taas todeta, että hilpeän illan jälkeinen romanttinen hetki päättyi pettymykseen. Mutta ei hätää, rakas Dorikseni tiesi, että uusi aamu kaiken muuttaa voi. " Pikku Kalle " jaksoi taas tehdä kankkusaamuna miehen työn.

        Edelleen olen siinä käsityksessä, että pitäytymällä kirkkaissa, olo on helpommin siedettävä seuraavana päivänä kuin jos on nautittu kaikenlaisia juomia sekaisin. Siis vaikka promillemäärät samat.

        No, nämä nyt ovat niin yksilöllisiä juttuja, että eipä aihetta kiistaan.
        Hyvää loppukesää ja tulevia pimeneviä syysiltoja, Pidetään kanget kankeana, ja mieluusti krapulat poissa. Kyllä kait ne hommat parhaalta maistuvat ihan selvinpäin.


    • päihdelääkäri

      Suosittelen 17 löylykauhaa annosteltuna rectumiin!

    • kaamea kapulakanki

      Krapulassa panettaa koko ajan.
      Normaalisti 2 kertaa päivän aikana riittää kyllä, mutta krapulassa 5 varviakin onnistuu vielä ihan hyvin.
      Ja sitä mällin määrää..Mulla ainakin tuntuu sitäkin tulevan oikein helvetisti enemmän kuin normisti.
      Nykyinen eksäkin sitä ihmetteli aikanaan, kuin helvetisti sitä oikein on siellä palleroissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe