Hei,
minulla on ollut jo monta viikkoa kipua silmien takana. Kipu tuntuu koko ajan, enemmän silloin jos liikutan silmiä. Jos laitan silmät kiinni, ja katson alaspäin, voin sormella tunnustella silmää ja löydän sen kohdan mihin sattuu. Kipu tuntuu myös vähän otsalla. Minulla on ollut poskiontelon- ja otsaontelon tulehdusta, mutta olen syönyt 3,5 viikkoa antibiootteja, eikä limaisuutta enää ole onteloissa.
Voiko tämä olla migreeniä? Särkylääkkeet eivät auta. Voisin kokeilla jotain migreenilääkettä, ottaisin mielelläni vinkkejä hyvistä lääkkeistä. Alan olla jo tosi väsynyt tähän päänsärkyilyyn.
Kipu silmien takana
2
927
Vastaukset
- Purentakiskon voimaa
Moi
Minulla on ihan samaa ollut useasti. Käytätkö piilolinssejä? Itselläni kipu kestää kauan, päivästä pariin kolmeenikin päivään. En vielä käytä mitään migreenilääkettä, lääkäriin olen menossa asian kanssa.
Oletko kokeillut tavallisia särkylääkeitä tai onko sinulla purentakisko käytössä? Purentakisko on nukkumaan mentäessä pidettävä kuminen tai muovinen omista hampaista tehty "muotti", jota purraan. Itselläni se auttoi vuosia sitten migreeniin, koska puren nukkuessani hampaita niin kovaa yhteen että herätessä on hampaat hellänä ja päätä särkee.. Suuri Kiitos silloiselle hammaslääkärilleni, joka otti asiasta selvää ja teki minulle tuon kiskon. Kannattaa selvittää kuuluuko niihin, jotka purevat hampaansa liikaa yhteen.. ;)) - Jejeh_
Nukutko tarpeeksi? Oletko tarkastanut onko sinulla karsastusta?
Itselläni tällaiset asiat vaikuttavat.
Itse en usko, että hampaiden narskutus voisi aiheuttaa varsinaista migreenia, kovaa korva- ja päänsärkyä kylläkin (olen itse narskuttelija enkä pysty puremaan edes tavallista leipää, mikäli en ole pitänyt kiskoja vähään aikaan).
Käy lääkärissä tarkistamassa, ettei kyseessä ole mitään vakavaa, esim. kasvain tms.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758